  • 61. Data: 2010-12-21 11:44:23
    Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-12-21 11:33:48 omega_fan

    > Przyjmij do wiadomosci, ze swiat sie nie konczy na Mazdzie.

    Pewnie że nie, ale technologia produkcji wtrysków
    CR nie różni się zbytnio od siebie. Wszystkie muszą
    być prezyzyjne przy wysokim ciśnieniu i to tworzy koszt.

    > Napisal wyraznie OD... trzeba wiedziec, co sie kupuje.

    To ile kosztują nowe wtryski CR np. do Vectry?

    > Poza tym, jakie wtryski w tych mazdowych silnikach byly?
    > Bosch, Siemens, Delphi, cos innego?

    Denso.

    > niektore typy da sie zregenerowac.

    Niektóre, a i te co się da nie zawsze są do uratowania.
    Poza tym nie było mowy o regeneracji, a o kupnie.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 62. Data: 2010-12-21 11:45:13
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Chyba mocno używany i niewiadomoile podziałający. ;)

    cena 600zl/szt jest jak najbardziej realna - opieralem sie na tym co sam
    mam - 1.8TDCI forda na czesciach delphi. Fabrycznie nowy lub regenerowany z
    roczna gwarancja kosztuje 550-650zl, chocby na allegro. Cena nie zabija, ale
    wtryski do benzyny kosztuja polowe tej kwoty i chyba jednak sa mniej
    awaryjne.

    --
    Tomek

  • 63. Data: 2010-12-21 11:46:58
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 21 Dec 2010 10:10:46 +0100, Robert_J wrote:

    > Ja też swojemu muszę odciąć net ;-))).

    Bo Wy to w ogóle dziwni jesteście :)
    Przecież wszem i wobec wiadomo, że nie da się kupić zdrowego 1.9TDI.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    If you must choose between two evils, pick the one you've

  • 64. Data: 2010-12-21 11:48:53
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > A jak to jest w Renault Clio 1,5Cdi (bo takiego potworka mam na oku)?
    > I ile kosztuje ewentualna regeneracja w Clio?

    > Heh, pewno masz jeden z tych Yeti-modeli. Zazdroszczę :-)

    Ja bym tam wolał zdecydowanie 1.9 TDI jeśli chodzi o koszty napraw niż 1.5
    dci ale może fachowcy którzy się tutaj najpierw pytaja o poradę jak to jest
    z dieslami już na wstępie wiedzą lepiej.

  • 65. Data: 2010-12-21 11:50:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w
> [...]
    > allegro. Cena nie zabija, ale wtryski do benzyny kosztuja polowe
    > tej kwoty i chyba jednak sa mniej awaryjne.

    Sprawdzic czy dotyczy to tez silnikow FSI/GDI :-)

    J.

  • 66. Data: 2010-12-21 11:51:24
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > 2010-12-21 10:01:26 Artur(m)

    > Jak się chce, to zawsze się znajdzie pasujący przykład. :P
    > Ale ilu instruktorów pozwala na takie akcje jak
    > przyspieszanie na piątym biegu od 20, albo
    > notoryczne ruszanie z trójki?

    To tak zwyczajnie "bez pozwolenia"

  • 67. Data: 2010-12-21 11:52:11
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 21 Dec 2010 10:04:48 +0100, Robert_J wrote:

    > Chyba coś Ci się pomyliło ;-))).

    Nie. Użyłem skrótu myślowego.
    Chodziło mi o TDI, 10-letnie, *na przedaż*.
    Fakt jest taki, że kupno passata ze zdrowym 1.9 TDI zakrawa o cud.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Change is inevitable. Except from a vending machine.

  • 68. Data: 2010-12-21 11:54:09
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 21 Dec 2010 11:33:48 +0100, omega_fan wrote:

> [...]
    >
    > Poza tym, jakie wtryski w tych mazdowych silnikach byly? Bosch, Siemens,
    > Delphi, cos innego? niektore typy da sie zregenerowac.

    To ja doprecyzuję;
    Jak ma się sprawa z wtryskami w Renault Clio 1.5Cdi? Ile to kosztuje, i czy
    da się regenerować?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Murphy's law is recursive. Washing your car to make it

  • 69. Data: 2010-12-21 12:07:36
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Nie. Użyłem skrótu myślowego.
    > Chodziło mi o TDI, 10-letnie, *na przedaż*.
    > Fakt jest taki, że kupno passata ze zdrowym 1.9 TDI zakrawa o cud.

    To akurat prawda, z tym że w ogóle kupno zdrowego Passata w Polsce może
    być trudne ;) wiesz ten legendarny w naszym kraju "pasek w tedei"...
    notabene calkiem w porzadku samochod.

    Mozna kupic dobra sztuke w Niemczech, ale cena bedzie ze 20% wieksza niz
    u nas w ogloszeniach. Albo przebieg o 200% wiekszy. Tak naprawde
    wszystko jest kwestia ceny, no ale przeciez to fakt powszechnie znany.

  • 70. Data: 2010-12-21 12:35:01
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Bo Wy to w ogóle dziwni jesteście :)
    > Przecież wszem i wobec wiadomo, że nie da się kupić
    > zdrowego 1.9TDI.

    Mój problem polega na tym, że ja kupiłem nowego ;-)))).
    Muszę się chyba wyspowiadać albo cuś....