-
61. Data: 2010-12-21 11:44:23
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>
2010-12-21 11:33:48 omega_fan
> Przyjmij do wiadomosci, ze swiat sie nie konczy na Mazdzie.
Pewnie że nie, ale technologia produkcji wtrysków
CR nie różni się zbytnio od siebie. Wszystkie muszą
być prezyzyjne przy wysokim ciśnieniu i to tworzy koszt.
> Napisal wyraznie OD... trzeba wiedziec, co sie kupuje.
To ile kosztują nowe wtryski CR np. do Vectry?
> Poza tym, jakie wtryski w tych mazdowych silnikach byly?
> Bosch, Siemens, Delphi, cos innego?
Denso.
> niektore typy da sie zregenerowac.
Niektóre, a i te co się da nie zawsze są do uratowania.
Poza tym nie było mowy o regeneracji, a o kupnie.
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl
-
62. Data: 2010-12-21 11:45:13
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: "Tomek" <a...@i...pl>
> Chyba mocno używany i niewiadomoile podziałający. ;)
cena 600zl/szt jest jak najbardziej realna - opieralem sie na tym co sam
mam - 1.8TDCI forda na czesciach delphi. Fabrycznie nowy lub regenerowany z
roczna gwarancja kosztuje 550-650zl, chocby na allegro. Cena nie zabija, ale
wtryski do benzyny kosztuja polowe tej kwoty i chyba jednak sa mniej
awaryjne.
--
Tomek
-
63. Data: 2010-12-21 11:46:58
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: Artur Frydel <a...@g...com>
Day Tue, 21 Dec 2010 10:10:46 +0100, Robert_J wrote:
>> Mam nadzieje, że mój TDI nie czyta grup i się nie wnerwi
>
> Ja też swojemu muszę odciąć net ;-))).
Bo Wy to w ogóle dziwni jesteście :)
Przecież wszem i wobec wiadomo, że nie da się kupić zdrowego 1.9TDI.
--
Artur 'bzyk' Frydel
If you must choose between two evils, pick the one you've
never tried before.
-
64. Data: 2010-12-21 11:48:53
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: "Agent" <w...@o...ue>
>
> A jak to jest w Renault Clio 1,5Cdi (bo takiego potworka mam na oku)?
> I ile kosztuje ewentualna regeneracja w Clio?
>
>>
>> Nie pier..., sam mam 1.9 TDI i zlego slowa na niego nie dam powiedziec.
>
> Heh, pewno masz jeden z tych Yeti-modeli. Zazdroszczę :-)
>
Ja bym tam wolał zdecydowanie 1.9 TDI jeśli chodzi o koszty napraw niż 1.5
dci ale może fachowcy którzy się tutaj najpierw pytaja o poradę jak to jest
z dieslami już na wstępie wiedzą lepiej.
-
65. Data: 2010-12-21 11:50:56
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w
> cena 600zl/szt jest jak najbardziej realna - opieralem sie na tym
> co sam mam - 1.8TDCI forda na czesciach delphi. Fabrycznie nowy
> lub regenerowany z roczna gwarancja kosztuje 550-650zl, chocby na
> allegro. Cena nie zabija, ale wtryski do benzyny kosztuja polowe
> tej kwoty i chyba jednak sa mniej awaryjne.
Sprawdzic czy dotyczy to tez silnikow FSI/GDI :-)
J.
-
66. Data: 2010-12-21 11:51:24
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
news:iepv5u$l6e$4@news.onet.pl...
> 2010-12-21 10:01:26 Artur(m)
>
>> > Raczej: tylko silnik nie był katowany.
>>
>> Zwłaszcza ten "ruszany z trójki"
>> albo rozpędzany z piątki od 20km/h
>
> Jak się chce, to zawsze się znajdzie pasujący przykład. :P
> Ale ilu instruktorów pozwala na takie akcje jak
> przyspieszanie na piątym biegu od 20, albo
> notoryczne ruszanie z trójki?
To tak zwyczajnie "bez pozwolenia"
-
67. Data: 2010-12-21 11:52:11
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: Artur Frydel <a...@g...com>
Day Tue, 21 Dec 2010 10:04:48 +0100, Robert_J wrote:
>> ...nie należy
>> demonizować starszych diesli, mam rację? No chyba że jest
>> to VW 1,9TDI
>> którego dobre egzemplarze są jak Yeti.
>
> Chyba coś Ci się pomyliło ;-))).
Nie. Użyłem skrótu myślowego.
Chodziło mi o TDI, 10-letnie, *na przedaż*.
Fakt jest taki, że kupno passata ze zdrowym 1.9 TDI zakrawa o cud.
--
Artur 'bzyk' Frydel
Change is inevitable. Except from a vending machine.
-
68. Data: 2010-12-21 11:54:09
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: Artur Frydel <a...@g...com>
Day Tue, 21 Dec 2010 11:33:48 +0100, omega_fan wrote:
> On 12/21/2010 11:27 AM, Myjk wrote:
>> 2010-12-21 08:37:03 Tomek
>>
>>> wtrysk jeden kosztuje od 6 stow w gore
>>
>> Chyba mocno używany i niewiadomoile podziałający. ;)
>> Do silnika CiTD (Mazda) komplet nowych wtrysków
>> CR (4 szt.) w ASO kosztuje... 8 tys. zł AFAIR.
>
> Przyjmij do wiadomosci, ze swiat sie nie konczy na Mazdzie.
> Napisal wyraznie _OD_... trzeba wiedziec, co sie kupuje.
>
> Poza tym, jakie wtryski w tych mazdowych silnikach byly? Bosch, Siemens,
> Delphi, cos innego? niektore typy da sie zregenerowac.
To ja doprecyzuję;
Jak ma się sprawa z wtryskami w Renault Clio 1.5Cdi? Ile to kosztuje, i czy
da się regenerować?
--
Artur 'bzyk' Frydel
Murphy's law is recursive. Washing your car to make it
rain doesn't work.
-
69. Data: 2010-12-21 12:07:36
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: omega_fan <o...@n...org>
> Nie. Użyłem skrótu myślowego.
> Chodziło mi o TDI, 10-letnie, *na przedaż*.
> Fakt jest taki, że kupno passata ze zdrowym 1.9 TDI zakrawa o cud.
To akurat prawda, z tym że w ogóle kupno zdrowego Passata w Polsce może
być trudne ;) wiesz ten legendarny w naszym kraju "pasek w tedei"...
notabene calkiem w porzadku samochod.
Mozna kupic dobra sztuke w Niemczech, ale cena bedzie ze 20% wieksza niz
u nas w ogloszeniach. Albo przebieg o 200% wiekszy. Tak naprawde
wszystko jest kwestia ceny, no ale przeciez to fakt powszechnie znany.
-
70. Data: 2010-12-21 12:35:01
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: "Robert_J" <d...@o...pl>
> Bo Wy to w ogóle dziwni jesteście :)
> Przecież wszem i wobec wiadomo, że nie da się kupić
> zdrowego 1.9TDI.
Mój problem polega na tym, że ja kupiłem nowego ;-)))).
Muszę się chyba wyspowiadać albo cuś....