  • 1. Data: 2010-12-20 20:21:49
    Temat: To chyba trzeba nie mieć mózgu..
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/wszczeto-
    sledztwo-po-tragedii-podczas-kuligu,1,4087394,region
    -wiadomosc.html

    co tak ludziom odwala..

  • 2. Data: 2010-12-20 21:55:43
    Temat: Re: To chyba trzeba nie mieć mózgu..
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > co tak ludziom odwala..

    Ale komu?
    Ojcu ktory bedzie cierpial do konca zycia ?
    Czy tym ktorzy beda go skarzyc ?
    Cos musza zrobic, ale on i tak juz poniosl wystarczajaca kare za swoja
    glupote...

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-12-20 22:08:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-20 21:55, P_ablo pisze:

    > Ojcu ktory bedzie cierpial do konca zycia ?
    > Czy tym ktorzy beda go skarzyc ?
    > Cos musza zrobic, ale on i tak juz poniosl wystarczajaca kare za swoja
    > glupote...

    To jest dobry argument. Odwale teściową "w wypadku", powiem że nie mogę
    się pozbierać po tak wielkiej stracie, więc dadzą mi 2lata w zawiasach
    za "cierpienia". Teściowa z głowy, ja na wolności - żyć nie umierać.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2010-12-20 22:12:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 21:55:43 +0100 osobnik zwany P_ablo
    wystukał:

    jakby myślał toby nie cierpiał teraz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-12-20 22:12:38
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-12-2010 20:21, megrims pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/wszczeto-
    sledztwo-po-tragedii-podczas-kuligu,1,4087394,region
    -wiadomosc.html
    > co tak ludziom odwala..

    Oho, będzie flame.
    --
    M.

  • 6. Data: 2010-12-20 23:02:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 20:21:49 +0100, megrims napisał(a):

    > co tak ludziom odwala..

    Głupota. Wczoraj delikwent holował po pasie startowym w Czyżynach dwójke
    dzieci.

    A obok kilku kirowców ćwiczyło poślizgi...
    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2010-12-20 23:08:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Teściowa z głowy, ja na wolności - żyć nie umierać.
    Jak o mózgu i myśleniu temat ...
    Trzeba było myśleć przed ślubem, teraz nie musiał byś kombinować :-D
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-12-20 23:17:08
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > To jest dobry argument. Odwale teściową "w wypadku", powiem że nie mogę
    > się pozbierać po tak wielkiej stracie, więc dadzą mi 2lata w zawiasach za
    > "cierpienia". Teściowa z głowy, ja na wolności - żyć nie umierać.

    jakim trzeba byc skonczonym idiota zeby porownywac smierc dziecka do
    odstrzelenia tesciowej !
    wez sie gosciu palnij w lepetyne przynajmniej dwa razy,
    a jesli w twoim poscie byla odrobina ironii to mimo wszystkim jebnij sie
    chociaz raz.

  • 9. Data: 2010-12-20 23:35:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    emes napisał(a):
    > jakim trzeba byc skonczonym idiota zeby porownywac smierc dziecka do
    > odstrzelenia tesciowej !
    Wyluzuj. Chyba nie z kumałeś.
    Domyślam się że chodzi mu o to, że pomimo wszczęcia śledztwa, nie
    ponosi się konsekwencji w takich przypadkach.
    Przykład np. Otylii.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-12-20 23:43:53
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Głupota. Wczoraj delikwent holował po pasie startowym w Czyżynach
    > dwójke dzieci.

    A co Ty robiłeś na Czyżynach? Bo chyba nie powłóczałeś, za przeproszeniem,
    berlingową dupą :P Czyżby Ścierka oddana? ;>

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA