  • 1. Data: 2010-12-21 09:06:41
    Temat: Odszkodowanie za atak zimy - pomarzyć o tym w Polsce
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    00,5_tys__kierowcow_dostanie_odszkodowanie_za_atak_z
    imy.html

  • 2. Data: 2010-12-21 10:17:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,88488
    00,5_tys__kierowcow_dostanie_odszkodowanie_za_atak_z
    imy.html

    Moze niekoniecznie pomarzyc - pozwy zbiorowe juz chyba sa ?

    J.

  • 3. Data: 2010-12-21 10:20:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ieprb6$8c4$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał
    00,5_tys__kierowcow_dostanie_odszkodowanie_za_atak_z
    imy.html

    > Moze niekoniecznie pomarzyc - pozwy zbiorowe juz chyba sa ?

    Aaaa - tylko znow nie wiadomo czy tego naprawde chcemy :-)

    Najpierw sie okaze ze raptem raz na pare lat jest taka sytuacja,
    ktora mozna przypisac opieszalosci operatora autostrady, za to
    znacznie czesciej jest to wina wypadku, potem bedzie wyplata
    odszkodowania od sprawcy zablokowania, a na koniec bedziecie
    narzekac na drogie OC :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-12-21 10:24:25
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > jest to wina wypadku, potem bedzie wyplata odszkodowania od sprawcy
    > zablokowania, a na koniec bedziecie narzekac na drogie OC :-)

    Lepiej nie robić nic ?
    WOJO

  • 5. Data: 2010-12-21 12:55:32
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-12-21 09:06, Agent pisze:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,88488
    00,5_tys__kierowcow_dostanie_odszkodowanie_za_atak_z
    imy.html

    To jest w końcu płatna autostada, za przejechanie tym zasypanym
    odcinkiem Arezzo-Florencja płaci się ~7 euro. Poza tym śnieżyca
    to jednak siła wyższa, a zarządca autostrady zawinił głównie tym,
    że w porę nie umieścił na wjazdach informacji o blokadzie drogi.
    Mnóstwo ludzi przejechało w dobrej wierze bramki wejściowe, a za
    kilka kilometrów utknęli w zaspach.

    T.

  • 6. Data: 2010-12-21 13:59:08
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że w porę nie umieścił na wjazdach informacji o blokadzie drogi.
    > Mnóstwo ludzi przejechało w dobrej wierze bramki wejściowe, a za

    A u nas to co jest? Ciągle mamy ograniczenia z powodu remontu na A4 i nawet
    nie płacimy mniej nie mówiąć o odszkodowaniu. Informacje że są remonty
    spotykasz dopiero po wjechaniu na autostrade.

  • 7. Data: 2010-12-21 14:43:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    > A u nas to co jest? Ciągle mamy ograniczenia z powodu remontu na
    > A4 i nawet nie płacimy mniej nie mówiąć o odszkodowaniu.
    > Informacje że są remonty spotykasz dopiero po wjechaniu na
    > autostrade.

    Nie zmienilo sie ? Od lat chyba mieli ostrzegac przed kasa.

    J.

  • 8. Data: 2010-12-21 14:45:43
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    On 21 Gru, 09:06, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,88488
    00,5_tys__kierowc...

    A co? Zablokowal cie swoja niesprawnoscia jakis nadzorca ktorejs
    drogi, czy tylko twoja, badz innego kierowcy nieumiejetnosc radzenia
    sobie w sredniotrudnych warunkach?

    Kurna parenascie lat bez porzadnej zimy i juz wszyscy zapomnieli.
    --
    Olleo

  • 9. Data: 2010-12-21 15:01:05
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-12-21 13:59, Agent pisze:

    > A u nas to co jest? Ciągle mamy ograniczenia z powodu remontu na A4 i
    > nawet nie płacimy mniej nie mówiąć o odszkodowaniu. Informacje że są
    > remonty spotykasz dopiero po wjechaniu na autostrade.

    Tamten odcinek pod Florencją też był latem 2010 remontowany, były
    zwężenia na odcinku kilku kilometrów, a przy powrocie do kraju stałem
    tam 1,5h w korku. To jest autostradowa codzienność, za którą obniżka
    opłat ani odszkodowanie się nie należy :-)

    T.

  • 10. Data: 2010-12-22 07:50:46
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    00,5_tys__kierowc...

    > A co? Zablokowal cie swoja niesprawnoscia jakis nadzorca ktorejs
    > drogi, czy tylko twoja, badz innego kierowcy nieumiejetnosc radzenia
    > sobie w sredniotrudnych warunkach?

    Zablokowal. Moje umiejetnosci na nic sie zdadza jak jaest kilkukilometrowy
    korek. Ty pewnie potrafisz latac.

    > Kurna parenascie lat bez porzadnej zimy i juz wszyscy zapomnieli.

    Wiesz, w calej Polsce ciagle ktos utyka na drodze bo np. Tir zablokowal
    droge. Oczywiscie mozna sie zastanawiac dlaczego zablokowal ale zawsze jedna
    z przyczyn jest zle utrzymana nawierzchnia. Do tego bywa ze na trasie
    200-300 km nie uswiadczysz ani jednego plugu. Zdarza sie tez ze plug jedzie
    z podniesionym plugiem - tego juz nie potrafie sobie wytlumaczyc - mimo ze
    snieg lezy. I nawet jak z tego powodu w Polsce sa wypadki to nie mozna
    dostac odszkodowania a oni dostaja tylko dlatego ze utkneli.