  • 1. Data: 2010-12-20 22:14:13
    Temat: [GwK][Crosspost]
    Od: AW <a...@w...pl>

    Witam.
    Gdzie w Krakowie jest "magik" od klejenia wewnętrznych lusterek do szyby ?
    Nie było by może problemu tylko jest to lusterko z czujnikiem deszczu i
    chciałbym żeby ktoś to zrobił tak jak należy.
    Jeżeli macie namiary na kogoś sprawdzonego to proszę o info.
    Pozdrawiam AW
    Ps. Najchętniej okolice Nowej-Huty lub przyległe dzielnice

  • 2. Data: 2010-12-20 22:17:22
    Temat: Re: [GwK][Crosspost]
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-12-20 22:14, AW pisze:
> [...]
    > Pozdrawiam AW
    > Ps. Najchętniej okolice Nowej-Huty lub przyległe dzielnice
    Nie ma to jak zapomnieć o temacie posta :)
    Sorki za zamieszanie.

  • 3. Data: 2010-12-20 22:50:12
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam AW
    > Ps. Najchętniej okolice Nowej-Huty lub przyległe dzielnice

    każdy szybiarz Ci to zrobi, w hucie na Kombatantów masz autoszyby Jaan czy
    też Jann (czy jak tam to się pisze?),

    brat

  • 4. Data: 2010-12-20 22:57:06
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    A Distal dwu składnikowy przezroczysty nie nadaje się?
    Kiedyś koleś tym przyklejał lustro i nie słyszałem po tem by musiał
    poprawiać.
    Albo taki http://glass24.pl/p-2655/klej-uv-6020-drei-bond-10-m
    l.html
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-12-20 23:42:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 22:57:06 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > A Distal dwu składnikowy przezroczysty nie nadaje się?
    > Kiedyś koleś tym przyklejał lustro i nie słyszałem po tem by musiał
> [...]

    Lepiej specjalną taśmą.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2010-12-21 00:24:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Dec 2010 22:57:06 +0100, Krzysztof 45 wrote:
    >A Distal dwu składnikowy przezroczysty nie nadaje się?

    Troche sie nadaje.
    Tylko trzeba pare godzin trzymac przycisniete, a przy dzisiejszej
    pogodzie to jeszcze grzac.

    J.

  • 7. Data: 2010-12-21 00:26:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Dec 2010 00:24:09 +0100 osobnik zwany J.F. wystukał:

    a potem i tak szyba pęknie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2010-12-22 09:48:55
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "AW" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam AW
    > Ps. Najchętniej okolice Nowej-Huty lub przyległe dzielnice]

    Jaan na Kombatantów - mnie mocowanie lusterka kiedyś kosztowało 20zł - tyle
    co taśma lub klej do lusterek.

    K.

  • 9. Data: 2010-12-31 13:57:23
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-12-22 09:48, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "AW" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jaan na Kombatantów - mnie mocowanie lusterka kiedyś kosztowało 20zł -
    > tyle co taśma lub klej do lusterek.
    >
    > K.
    Dzieki za info. Od roku zakład przeniesiony na malborską.
    Ps. reklama wisi dalej.
    pozdrawiam