-
41. Data: 2014-01-18 22:40:03
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 18 Jan 2014 21:58:35 +0100, Cavallino napisał(a):
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
>> Dnia Sat, 18 Jan 2014 18:49:21 +0100, Cavallino napisał(a):
>>>> Jaki rozpuszczalnik? Gdzie robiłeś badanie paliwa?
>>> No właśnie, jeśli rozpuszczalnik był w paliwie na stacji (albo i w baku),
>>> to nie ma co wnikać, żaden sąd nie będzie bronił oszusta ze stacji, tylko
>>> remont na jego koszt.
>>> A jeszcze prokuratora bym pogonił do roboty w takim przypadku.
>>
>> Raczysz zartowac. Rozpuszczalnik nie byl na stacji, tylko w baku.
>
> Jak zatankował rozpuszczalnik, to pewnie nadal mieli to samo w tankach.
Jakby siegnal po telefon, kazal podwladnemu pakowac d* i natychmiast
dokonac kontroli stacji i pobrania probek - to moze.
A tak to przyjechala cysterna, nalala nowego, przyjechala druga,
trzecia, a on ciagle sie zastanawial co sie stalo.
>> A skad bylo paliwo w baku ?
>> Fakture zakladam ze anacron ma, ale plomby na baku nie.
>> A przeciez to samo paliwo zatankowaly setki samochodow i zaden nie
>> mial usterki.
> Po pierwsze - tego nie wiesz
Ze nie ma plomby nalozonej przez pracownika stacji ? to wiem :-)
> po drugie - co to za różnica, paliwo nie
> spełniało norm, narobiło bałaganu i to wystarczy.
Ale ktore paliwo ? to powod twierdzi ze to z tej stacji, a dowod ma
mierny. A ze stacja sprzedaje dobre paliwo, to niech swiadczy brak
nastepnych pozwow, faktura od dostawcy, certyfikat itp.
J.
-
42. Data: 2014-01-18 23:51:28
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: atm <...@v...pl>
On 2014-01-18 22:02, Cavallino wrote:
>
> Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:52dac9a2$0$2143$6...@n...neostrada
.pl...
>>
>>>>>
>>>>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
>>>>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
>>>>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
>>>>>
>>>>
>>>> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
>>>> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
>>>> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
>>>> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
>>>
>>> Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
>>> za różnica?
>>
>> Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
>> poglad test
>
> Mi dał lepszy pogląd test empiryczny - w żadnym dieslu nie zepsuło mi
> się koło dwumasowe, a wariator na dwa silniki które go zawierały zepsuł
> się chyba z 5 razy.
> Skuteczność 100%. ;-)
Ha, w dieslu 1.9 CDTi przy 210km/h strzelila glowica, sprzedalem z
klekoczaca dwumasa. Znajomy niedawno wyminil komplet sprzegla z dwumasa,
calosc ok 3000zl. Mamy po prostu odmienne doswiadczenia :]
>
>>> To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
>>
>> Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
>
> Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
> nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
> Nawet jeśli mają wybór.
Teraz chyba juz nie ma wyboru, wszystko cacusne i delikatne.
>
>>> A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
>>> przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
>>> Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
>>> więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
>>> obliczona żywotność silnika.
>>> Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
>>>
>>
>> Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
>> chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest
>> ryzykowne.
>> Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma
>> swoje wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede
>> mial swobode wyboru - wroce do benzyny :]
>
> A ja niekoniecznie, nie stać mnie na lanie do baku za 60 zł za każde 100
> km.
> To już wolę do auta dołożyć.
Amen, wybor to swietna sprawa, dlatego nastepnym razem bede polowal na
benzyne :]
Tu wlasciwie podsumowanie odnosnie zakupu uzywanego diesla:
http://moto.onet.pl/porady-ekspertow/nowoczesny-dies
el-w-aucie-uzywanym-kosztowna-oszczednosc/m562j
-
43. Data: 2014-01-19 00:14:42
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
W dniu 2014-01-17 10:10, anacron pisze:
> W dniu 17.01.2014 10:02, AZ pisze:
>> On 2014-01-17, Lewis<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
>>>
>>> Tak zaciera Ci się pompa CR, uwala wtryski a przez powrót pompuje do
>>> zbiornika, flitr tak drobnych opiłków nie odfiltrowuje w 100% i z km na
>>> km masz coraz gorzej.
>>>
>> A ten narobil rabanu, ze mu na stacji przy dosc ruchliwej drodze krajowej
>> zatankowali paliwo co zepsulo mu samochod...
>
> W paliwie znaleźli rozpuszczalnik jakiś tam, tylko tak na zdrowy
> rozsądek nie znam żadnego który by rozpuszczał metal...
Woda królewska :D
-
44. Data: 2014-01-19 08:15:25
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>>> Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
>>
>> Może Ty byś wolał, ale jednak większość klientów na nówki wybiera
>> nowoczesne, turbodoładowane i mocniejsze diesle.
>> Nawet jeśli mają wybór.
>
> Teraz chyba juz nie ma wyboru, wszystko cacusne i delikatne.
SDI już nie sprzedają?
Choć to chyba też już nie jest do końca silnik w starym stylu.
-
45. Data: 2014-01-20 13:44:36
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: Nathan <s...@w...ere>
W dniu 2014-01-17 18:59, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
aciera.
>>
>> A widzisz, to jakiś sensowny argument. Ja nadal nie wiem, czy ścigać
>> stację, czy Hyundaia... Czekam na opinię rzeczoznawcy.
>>
>
> Stację? A za co? To się działo dłuższy czas, a nie od ostatniego
> tankowania.
>
Niekoniecznie. jak paliwo bylo ze sporym dodatkiem jakiegoś syfu, to
zatarcie pompy mogło szybko nastąpić. Wszak pompa w tym silniku to
bestia dająca jakieś 1500(?) bar
--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie
wchodzili" Charles Lindbergh
bartosz<kropka/dot>bb@gmail<kropka/dot>com;
http://picasaweb.google.com/Bartosz.BB
-
46. Data: 2014-01-25 18:33:09
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: Trybun <Y...@y...com>
W dniu 2014-01-17 12:44, AZ pisze:
> On 2014-01-17, Trybun <Y...@y...com> wrote:
>>> Może ktoś mądrzejszy mi to wyjaśni.
>>> Skąd opiłki metalu w paliwie w zbiorniku, skoro między pompą, a
>>> zbiornikiem jest filtr paliwa?
>>>
>> Zaraz tam "mądrzejszy" - na logikę - dostały się tam z paliwem.
>>
> Wracajacym z pompy CR.
>
Albo z dystrybutora na stacji paliw...