  • 11. Data: 2009-01-31 11:33:58
    Temat: Re: "Operatorzy nigdy się nie zgodzą na odbiór cyfrowej telewizji bez konwerterów"
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jan 2009 22:53:09 +0100, w...@a...pl wrote:

    >czyli 73 zl/miesiac - i do tego aktywacja za dekoder

    W UPC kosztuje to 90 lub 100 zł za miesiąc. Jak chcesz mieć multiroom
    to dopłacasz jeszcze do tego od 25 do 45 zł. Nie wiem jak jest z
    aktywacją w chwili obecnej.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 12. Data: 2009-01-31 23:00:10
    Od: "Wiercipieta" <a...@k...com>

    w...@a...pl wrote:
    > On Fri, 30 Jan 2009 13:22:11 +0100, a...@p...pl wrote:

    > rzeczywiscie to sa TYLKO oplaty aktywacyjne - dobre sobie. To jest
    > zlodziejstwo

    Beda tlumaczyc kosztami sprzetu , kryzysem swiatowym, zlym humorem zarzadu ,
    wysokim poziomem rzek w Bangladeszu itd.

    > jednym slowem skurwysynstwo.

    W dzisiejszych czasach - zwykle zjawisko. Kazdy kto oferuje tzw nowosci -
    doi maxymalnie.

    --
    pozdr.

    Wiercipieta

  • 13. Data: 2009-02-01 10:58:38
    Temat: Re: "Operatorzy nigdy się nie zgodzš na odbiór cyfrowej telewizji bez konwerterów"
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    w...@a...pl pisze:

> [...]
    > usluga HD - 15 zl
    > usluga HD PVR - 20 zl.
    >
    > no wogole hicior - aby miec cyfrowke, to trzeba oplacac pakiet basic
    > (czyli full) za ca 53 zl
    >
    > no i do tego za pakiet cyfrowy (programy nadawane cyfrowo) - tzw.
    > Basic Plus - 10 zl.
    >
    > Podsumowujac, aby miec wszystkie analogi + cyfrowe
    >
    > Basic - 53 - analogi wszystkie
    > Basic Plus - 10 - cyfrowe wszystkie (bez HBO i Canal i innych im
    > podobnych itp).
    > usluga SD - 10 zl
    >
    > czyli 73 zl/miesiac - i do tego aktywacja za dekoder

    Widzisz to stawia w nowym świetle moje operatora który za pakiet full
    analogowy pobiera 25 zł, za usługę TV cyfrowej nie płaci się nic
    dodatkowo. A dekoder HD kosztuje ostatnio 495 zł (można na raty) i staje
    się moją własnością.

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 14. Data: 2009-02-01 23:37:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 07:53:26 +0100, Bartosz Augustyniak napisał(a):

    > faktycznie nie powala a kosztowął prawie 500 zł. Jak bym wiedział że znajdę
    > zestaw LCD+karta Conax to bym kupił taki TV (bo kupowałem niedawno), kupił
    > STB, kupił kartę CI a STB bym nawet nie odpakowywał. Bo w tej chwili mam

    Zaraz, czyli przy UPC cyfrowym jest jakaś możliwość odbioru tego pakietu bez
    użycia STB?

    Myślę o zmianie tv z bańki 32" na jakiegoś plaszczaka, a motywów "dodatkowy
    pilot tylko do przełączania kanałów" nienawidzę... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 15. Data: 2009-02-02 06:21:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 1 Feb 2009 23:37:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Zaraz, czyli przy UPC cyfrowym jest jakaś możliwość odbioru tego pakietu bez
    >użycia STB?

    Nie ma.

    -> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu

  • 16. Data: 2009-02-02 10:16:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości news:

    > Myślę o zmianie tv z bańki 32" na jakiegoś plaszczaka, a motywów
    > "dodatkowy
    > pilot tylko do przełączania kanałów" nienawidzę... :)

    To się da załatwić - kupujesz pilot uniwersalnego i sterujesz nim zarówno
    włączaniem tv jak i dekoderem.

  • 17. Data: 2009-02-02 18:09:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 2 Feb 2009 11:16:21 +0100, Cavallino napisał(a):
    > To się da załatwić - kupujesz pilot uniwersalnego i sterujesz nim zarówno
    > włączaniem tv jak i dekoderem.

    E, to jest atrapa a nie rozwiązanie...
    Czyli nadal cyfrowe UPC jest do niczego :-/

    W końcu nie po to się bierze kablówkę, żeby potem się cackać z fefnastoma
    STB i czekać kilka sekund na przełączenie kanału...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 18. Data: 2009-02-02 19:31:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > E, to jest atrapa a nie rozwiązanie...

    Dlaczego atrapa?
    Cel jest spełniony.
    A jak chcesz mieć "wash and go" czyli wszystko w jednym, to kup sobie
    odpowiedni sprzęt, tylko nie płacz, że za drogo.

  • 19. Data: 2009-02-02 22:36:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 2 Feb 2009 20:31:41 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Dlaczego atrapa?
    > Cel jest spełniony.

    Nie jest spełniony:
    - pilot uniwersalny z reguły jest gorszy od dedykowanego - chyba że
    kosztuje tyle co telewizor (wtedy dla odmiany trzeba go ładować równie
    często jak palmtopa :)
    - kolejne bezużyteczne pudełko stoi pod telewizorem
    - nie w(y)łączysz jednym przyciskiem, trzeba w(y)łączać osobno tv i stb

    > A jak chcesz mieć "wash and go" czyli wszystko w jednym, to kup sobie
    > odpowiedni sprzęt, tylko nie płacz, że za drogo.

    A co to niby jest ten "odpowiedni sprzęt"? Obawiam się że takowy nie
    istnieje...

    Chyba jedyna sensowna opcja to zakup tv z DVB-T i mpeg4, wtedy oprócz
    analogowej kablówki będzie można oglądać programy naziemne w normalnej
    jakości.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2009-02-02 22:54:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie jest spełniony:
    > - pilot uniwersalny z reguły jest gorszy od dedykowanego

    Żartujesz prawda?
    Nie mówię o jakiejś tandecie za 20 zł, bo taki jednocześnie nie obsłuży tv i
    stb w sensowny sposób.

    >- chyba że
    > kosztuje tyle co telewizor

    Na pewno zestaw zewnętrzne stb+porządny pilot uniwersalny nie będzie
    kosztować więcej niż dodatkowy tuner dvb-c w telewizorze, możesz być
    spokojny.
    To samo dotyczy zestawu dvb-t+pilot.

    > (wtedy dla odmiany trzeba go ładować równie
    > często jak palmtopa :)

    Eeee tam, jakoś nie muszę wymieniać baterii w pilotach częściej niż raz na
    rok.
    A z palmem niezły pomysł - też może za pilota robić jak się uprzesz.

    > - kolejne bezużyteczne pudełko stoi pod telewizorem

    Jak niepotrzebne to nie kupuj i po temacie.
    A skoro się zastanawiasz to chyba jednak potrzebne.

    > - nie w(y)łączysz jednym przyciskiem, trzeba w(y)łączać osobno tv i stb

    Mylisz się.
    Zdecydowanie taki pilot potrafi wykonać po jednym przycisku całą sekwencję
    operacji.

    > A co to niby jest ten "odpowiedni sprzęt"? Obawiam się że takowy nie
    > istnieje...

    Co nie istnieje?
    Telewizory z wubdowanymi tunerami kablowymi?

    > Chyba jedyna sensowna opcja to zakup tv z DVB-T i mpeg4, wtedy oprócz
    > analogowej kablówki będzie można oglądać programy naziemne w normalnej
    > jakości.

    Mam nadzieję, że za kilka lat wystarczy samo dvb-t BEZ konieczności żadnych
    kablówek czy innych satelitów.