  • 21. Data: 2009-02-03 08:23:52
    Temat: Re: "Operatorzy nigdy się nie zgodzą na odbiór cyfrowej telewizji bez konwerterów"
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Cavallino pisze:
    > Mam nadzieję, że za kilka lat wystarczy samo dvb-t BEZ konieczności
    > żadnych kablówek czy innych satelitów.

    Możesz rozwinąć tę myśl?

  • 22. Data: 2009-02-03 09:51:53
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 2 Feb 2009 22:36:05 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Chyba jedyna sensowna opcja to zakup tv z DVB-T i mpeg4, wtedy oprócz
    >analogowej kablówki będzie można oglądać programy naziemne w normalnej
    >jakości.

    tylko trzeba zakombinowac, bo jest tylko jedno wejscie antenowe.
    Wszystko zalezy, jaki pakiet w kablowce posiadasz. Jezeli jakis mini
    pakiet, to pewnie chodzi na kanalach < UHF, a cyfrowka naziemna bedzie
    chodzic 21-60 (czyli wlasnie UHF). Wtedy nalezaloby zalozyc zwrotnice
    aby zsumowac 2 sygnaly z kablowki (kanaly < 21) i naziemnej (kanaly
    >=21) - tylko dobry sumator, aby mial dobra separacje wejsc.

    Ale mysle, ze to bedzie tak, ze jak wystartuje w danym rejonie cyfrowa
    naziemna, to operatorzy beda zmuszeni do zweryfikowania swoich
    pakietow (tych najmniejszych tez), aby im abonenci nie uciekli do
    dvb-t.

    --
    ThinkXtra

  • 23. Data: 2009-02-03 09:58:43
    Od: "And" <a...@o...pl>

    Mam tuner cyfrowy z UPC i w pilocie jest możliwość sterowania telewizorem i
    DVD. Trzeba to tylko ustawić. Oczywiście głównie korzystam z
    włącznika/wyłącznika i siły głosu, bo to na codzień wystarcza. A jak chcę
    wejść w szczegółowe ustawienia TV to sięgam do szuflady po pilot od TV.
    Więc cały opisywany przez Was problem wogóle nie istnieje
    Pozdr - And

  • 24. Data: 2009-02-03 10:41:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz rozwinąć tę myśl?

    Chodzi o to, żeby oferta kilku multiplexów w dvb-t, zawierała to co jest mi
    potrzebne, część bezpłatnie, część płatnie.
    Rozumiem przez to oprócz programów z gruntu darmowych to Canal+ (czy jakiś
    inny pakiet który będzie miał piłkę ligową, w szczególności polską), może
    jakieś kanały tematyczne typu NatGeo, Discovery w kilku odmianach czy
    Planete.

    Reszta mnie i tak nie interesuje.

  • 25. Data: 2009-02-03 10:43:34
    Temat: Re: "Operatorzy nigdy się nie zgodzš na odbiór cyfrowej telewizji bez konwerterów"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > naziemna, to operatorzy beda zmuszeni do zweryfikowania swoich
    > pakietow (tych najmniejszych tez), aby im abonenci nie uciekli do

    Jakoś w Poznaniu nie weryfikują ZTCW.