  • Data: 2010-04-19 11:47:01
    Temat: Re: Opel Ampera nadciąga...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-04-19 11:23, *bratPit[pr]* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > po obejrzeniu galerii taka jedna refleksja, w _końcu_ ktoś w GM/Oplu
    > zrozumiał, że kupuje się _oczami_,
    > to co w ukryte w środku ma mniejsze znaczenie, wystarczy dorobić do
    > danego modelu marketingowy bełkot i sukces gotowy,

    Wreszcie?
    Moim zdaniem zaczęli od Insigni - Astra 4 i nowa Meriva idą tą samą
    drogą - w końcu :)
    W sumie to już Astra 3 i Corsa były ładne, ale tylko z zewnątrz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l