  • Data: 2010-04-19 17:14:19
    Temat: Re: Opel Ampera nadciąga...
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek Ptak wrote:

    > Dnia 2010-04-19 12:01, Massai napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > [...]
    > >

    > Gdzieś wyczytałem że około 37 tys euro - znaczy bardzo drogo.

    Hm, też gdzieś taką kwotę widziałem, ale w artykule w którym twierdzili
    że wejdzie na rynek dopiero w 2011, więc pomyślałem że może skoro to
    nie do końca prawda to może i ta cena bardziej realna ;-)

    Wiki twierdzi że ta cena 37k to w usd za Volta w Stanach. To by
    pasowało, u nas zazwyczaj nowe samochody kosztują podobne kwoty tylko w
    euro...

    Szkoda, pozostanie produktem niszowym. A już myślałem że ktoś poszedł
    po rozum do głowy.

    --
    Pozdro
    Massai