  • Data: 2009-11-08 19:44:43
    Temat: Re: Oowiadczyny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" 1...@j...goo
    glegroups.com

    > Jak ladujesz stalym pradem, to tylko czas trzeba kontrolowac.

    Ale NiCd i NiMH ładuje się stałym prądem. Może w schodki -- najpierw
    dużym, później mniejszym, aby przejść do podtrzymującego, ale to wciąż
    stały prąd. :)

    ^
    | natężenie pradu
    |
    | _____________
    | |
    | |_____________
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |

    -+--------------------------------------------------
    --------------------------------> czas [to pienięniądz]

    > Tak czy inaczej - metoda jest swietna jesli wsadzasz calkowicie
    > wyladowane akumulatory o znanej pojemnosci.

    > Czyli sie nie nadaje dla przecietnego uzytkownika.

    : jesli ladujesz b malym pradem powiedzmy 50 ma to mozna trzymac
    : akumulatory dowolnie dlugo w podlaczonej ladowarce.

    Taka sobie prawda. Eneloopy (najlepsze i najmłodsze) mają w nominale
    80 mAh dla AAA, a to znaczy, że 50 mA jest całkiem pokaźnym prądem.
    Natomiast dla AA o pojemności 3200 mA to mały prąd. :)

    : wprawdzie ladowanie takim pradem trwa bardzo dlugo ale osiaga sie
    : bardzo wysoki stan naladowania.

    : w niemczech wszystkie urzadzenia domowe w trybie standbay , a wiec w
    : trakcie oczekiwania zuzywaja wiecej pradu niz niemieckie koleje .

    Może i tak. :) Ale jedne urządzenia w tym trybie zużywają
    10 W a inne 0.1 W -- wiele zależy od zamysłu autora urządzenia. :)

    : ostatnio pojawil sie powerline 4 ansmana odlaczajacy sie
    : automatycznie i calkowicie od pradu w chwili naladowania baterii .

    A ta moja ładując, stale świeci. :) Dlatego stawiam ją pod łóżkiem;
    gdyby nie świeciła, spałbym razem z nią. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Możesz przenieść się do Europy Środkowej? ;)