    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Omijanie stojącego/wolno poruszającego się obiektu
    Date: Tue, 3 Feb 2015 21:51:16 +0100

    Gotfryd Smolik news wydumał(a) w
    news:Pine.WNT.4.64.1502031959150.3944@quad :
    > Manipulujesz nami :P

    Nie :)

    > Pytanie główne: jakie długie jest "jedno miejsce".
    > Pytania pomocnicze:
    > - ile wynosi suma długości obu samochodów
    > - jakie długie są "eski", odpowiednio za i przed omijanym
    > obiektem, aby można było uznać że pojazd wyprostował tor
    > jazdy
    > - jaki błąd wniesie fakt, że rower nie stoi a jedzie
    > te skromne 20..25km/h

    Wszechswiat rozpoczął sie od wielkiego wybuchu który by nie zaistniał gdyby
    nie pojawil się bóg "CZAS" :]

    Rozwiąż zatem proste zadanie z fizyki gdzie masz 3 pojazdy a,b,ic i
    odleglość miedzy nimi 50m oraz zalożenie że pojazd
    a-samochód
    b-rowerzysta
    c-samochód
    A-----------50m---------------B---------------50m---
    --------------C

    Odleglość A do C to 100m
    Teraz dodaj prędkośc i CZAS. Wiesz ze pojazd a i c poruszający się 50km/h
    pokonuje dystans 50m w jakim czasie? Wiesz ile czasu jest potrzebne przy tej
    prędkości do BEZPIECZNEGO ominięcia rowerzysty jadącego 10km/h? Teraz
    podstaw "dane" dla odleglości nawet o 25% wiekszej jak i prędkości i nadal
    uznasz że ktoś musi tutaj zwolnić aby nie doszlo do zagrożenia czy kolizji
    :)

    Podpowiem że zmiana pasa i bezpieczne wyprzedzenie rowerzysty oraz powrót na
    swój pas to CZAS ok 5-7sekund przy 50km/h w zaleznosci od warunków.
    Obliczaj :]
    --
    Michael________(TM)

    Fizyka niestety :D