  • Data: 2015-02-03 22:16:26
    Temat: Re: Omijanie stojącego/wolno poruszającego się obiektu
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Witam
    >
    > Czasami mam sytuacje że bokiem ktoś idzie albo jedzie na rowerze.
    > Z naprzeciwka jedzie samochód. I niezależnie czy przyspieszam czy
    > zwalniam w 90% przypadków okazuje się że spotykamy się wszyscy w
    > jednym miejscu.
    >
    > Co robie źle?

    Nic nie robisz źle. Przechytrzyć mameję nie jest łatwo. Tylko nieliczni
    najbardziej doświadczeni kierowcy to potrafią.

    Jedzie taki wszystkowiedzący purcel 55 lat ąę co się mądrzy zawsze na
    zebraniach (i co drugi dzień kosi trawę) i zgrywa wielkiego pana
    sytuacji superuprzejma co przenika wszystkie umysły w tym twój.

    O ile nic nie jedzie z tyłu możesz spróbowac gwałtownie przyhamować.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?