  • Data: 2010-06-04 23:38:04
    Temat: Re: Omega B FL MV6?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lewis napisał(a):
    > Dzięki wszystkim za rady i opinie, Omegę sobie odpuszczę, zbyt dużo
    > małych upierdliwych usterek których nie znoszę.
    Kwestia ile to auto miało właścicieli i jak o nie dbali.
    Ja o Omedze złego słowa nie powiem.
    Brachol z 5 lat pomyka 2,5 V6 Warsztat widzi tylko z tytułu spraw
    eksploatacyjnych. Kilka razy był z jakąś duperelą typu czujnik
    położenia wału, klima, tłumik...
    Ja od dwóch lat pomykam FL(C) 2,5DTI i tylko sprawy eksploatacyjne.
    Omege polecam.
    --
    Krzysiek