  • Data: 2010-06-07 21:02:35
    Temat: Re: Omega B FL MV6?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak oczywiście, tylko przestał być flagowym modelem.

    sorry ale tak się składa, że pracowałem w tym okresie jako sprzedawca w Oplu
    i co nieco pamiętam,
    było tak przez pewien czas po FL występował silnik X30XE wraz z najwyższą
    wersją wyposażenia, później przyszedł czas na zmiany ekologiczne [od MY2002]
    i Y32SE zastąpił X30XE, zatem występowały na rynku X30XE po FL w wersji
    Executive bo tak ona na PL rynku się nazywała i kosztowały w okolicach roku
    2001 ca. 155 kzł (sedan),

    brat