eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOmega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicamiRe: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.at
    man.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 16 Nov 2011 09:42:20 +0100
    From: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
    References: <4ebecf0c$0$5801$65785112@news.neostrada.pl>
    <j9pcos$76n$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <j9pcos$76n$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <4ec3776e$0$8448$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 62.69.219.217
    X-Trace: 1321432942 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8448 62.69.219.217:63976
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413688
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-13 22:28, Kuba (aka cita) pisze:
    >>
    > Bez sprawdzenia przylgni i ew. planowania głowicy na Twoim miejscu nawet
    > bym sie nie zabierał do składania tego, bo szkoda Twojego czasu i
    > pieniędzy.
    > Poza tym bardzo ważne - jak będziesz przykręcał pokrywy zaworów to
    > sprawdz ich przylgnie. Te pokrywy lubią sie krzywić, a dokładnie rzecz
    > biorąc praktycznie wszystkie są pokrzywione ;)
    > Jeśli są mocni zwichrowane - znów - nie warto bawić sie w ich
    > przykręcanie, bo będzie leciał olej.
    > Koniecznie zastosuj orygonalne uszczelki pod te pokrywy. Podróby są
    > tańcze o połowe, ale zwykle niższe i na 101% będziesz rozbierał ponownie.
    > I na koniec - jeśli pokrywy jakimś cudem są proste to przykręcasz je
    > kluczem dynamometrycznym (8Nm) inaczej czeka sie ponowne rozbieranie,
    > wymiana uszczelek.
    >

    Roboty zakończone, pacjent żyje :)

    Głowic nie planowałem, mierzyłem różnymi sposobami i nie było
    ewidentnych krzywizn, więc sobie to podarowałem.

    Jeździ jak nowy i tym razem nie sika na boki :)
    Oczywiście wszystkie Nm zachowane zgodnie z zaleceniem producenta i
    pomyśleć, że warsztaty krzyczą sobie u mnie najmniej 3000.- za wymianę
    UPG i rozrządu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: