  • Data: 2010-02-24 06:18:55
    Temat: Re: Olympus to go completely mirrorless!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Równie dobrze możesz powiedzieć, że AA zgubił wszystkich producentów.

    No ale właśnie nie mogę, bo inni zachowali umiar.
    Przykręcenie zamiast kita szkła za 10 tysięcy do olka prawie nic nie daje.

    > Olek zawsze był i wciąż jest deko w tył w tym aspekcie. Mniejsza matryca
    > ma swoje wady niestety.

    Powtarzasz legendy. Matryca Olka jest niewiele mniejsza od Canonowej, a
    poza tym właśnie od wymienionej rodziny (6xx/30/ep) dynamika i szumy są
    niewiele gorsze od cropów np. Canona. To nie czasy e500 czy e1.

    > Ale ile osób by go tak wzięło?

    Całe mnóstwo w chwili, gdy zrobili by to liderzy, portale śpiewałyby
    pieśni o ostrości, a media-ludki powtarzały wszystko za nimi.

    > Nie daliby rady.
    > Jedyna nadzieja w m4/3. Po włączeniu się do gry sony i samsunga, będzie
    > ciężko, ale panas też się nie podda. Jest nadzieja na niezłą walkę tu. I
    > super.

    Ja wciąż nie rozumiem tego ''wstąpienia do partii''. Kupuję taki sprzęt
    jaki jest potrzebny w danej chwili, czy to będzie panas, czy banas,
    obojętne.
    No ale tak - większość samców kupując kita oczami wyobraźni widzi szafę
    obiektywów... A że się na drugim kicie tele skończy zbieranie systemu to
    jak z postanowieniami noworocznymi...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl