  • 11. Data: 2010-09-10 05:05:36
    Temat: Re: Olympus FE-310
    Od: "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    On 2010-09-09 23:37, Rabbit McCroolick wrote:
    > Użytkownik "Ktotek (K.P.)"<k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Odnoszę się tylko do Twojego zdania, które zacytowałem a nie tematu wątku.

    Odnosisz się do treści wyrwanej z kontekstu, nawet nie całego zdania,
    tylko jego fragmentu, sugerując, że mam radykalnie inny pogląd, niż tam
    wyrażony.
    Problem ze zrozumieniem czytanego tekstu?

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 12. Data: 2010-09-10 06:50:56
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 9 Wrz, 23:37, "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:i68ls2$7ua$1@news.onet.pl...

    > Odnoszę się tylko do Twojego zdania, które zacytowałem a nie tematu wątku.

    Ktotek napisal ze zwykle "paluchy" sa do dupy i poleca akku Sanyo
    Eneloop, a krolik mu odpowiada
    kup se Eneloopy to zmienisz zdanie, w sensie ze takie dobre, i
    ciagnie za ogon sprzeczke, zamiast przeprosic ze mu sie w lbie
    pomieszalo.
    Co za ludzie bezczelni istnieja ny tym swiecie.
    StaM