  • 1. Data: 2015-03-06 11:43:23
    Temat: Olympus E-620
    Od: "Wisia48" <j...@i...pl>

    Witam- Olympus E620 popsul się. Robi ciemne zdjęcia, lampa podnosi sie za
    każdym razem bez błysku, ustawienie ostrości nie da rady wcisnąć do połowy.
    Raz robi dobre raz złe zdjęcia. Lubię go, bo do tej pory robił wspaniałe
    zdjęcia. Serwis jest w Pradze. Naprawa tego typu E-620 kosztuje 720 zł bez
    względu co jest (dają też gwarancje 6 m-cy) .Mam do niego 3 obiektywy. Czy
    jest sens naprawiać? Kwota dla emeryta ;)jest ogromna. Moze ktoś z
    Wrocławia poda zakład, gdzie mi go naprawią.
    Dziękuje i życze miłego spokojnego dnia Jadwiga Sz.

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-03-06 13:15:31
    Temat: Re: Olympus E-620
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Wisia48 napisał:
> [...]
    > ogromna. Moze ktoś z Wrocławia poda zakład, gdzie mi go naprawią.
    > Dziękuje i życze miłego spokojnego dnia Jadwiga Sz.

    Zapytaj na Psich Budach. Wejście do zakładu jest chyba od Kazimierza
    Wielkiego.
    Maciek

  • 3. Data: 2015-03-14 00:36:51
    Od: "lowelanto" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Wisia48" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moze ktoś z Wrocławia poda zakład, gdzie mi go naprawią.
    > Dziękuje i życze miłego spokojnego dnia Jadwiga Sz.

    Polecam pana Janka Karolczaka z Ulanowskiego, szukaj w internecie
    dokładnego adresu.
    Gostek "niekonwencjonalny" ale wart polecenia jesli chodzi o
    fachowość i na dokładkę uczciwy.

    L.

  • 4. Data: 2015-03-17 19:50:10
    Od: "lowelanto" <l...@i...pl>

    Użytkownik "lowelanto" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dokładnego adresu.
    > Gostek "niekonwencjonalny" ale wart polecenia jesli chodzi o

    Walnij w stół a ..... jak na zawołanie o Panu Janku;

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,142076,17542231.h
    tml

    L.