  • Data: 2011-05-26 18:36:51
    Temat: Re: Olo, ole, a tu jest o mnie!
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i widzisz H.jdowanski, nawet na taki mily i radosny moj post,
    > zjawil sie lachmyta zeby sobie ulzyc i wspomniec o bluzgach, waleniu
    > gruchy i chamstwie.
    > To jest wlasnie taka rasa polaczkow o ktorych powiedzial Pilsudski:
    > "polacy to wspanialy narod, tylko ludzie kurwy", czego jestes wlasnie
    > przykladem.
    > A moglo byc dalej tak pieknie i radosnie, ale kurwie H.jdowanskiej
    > przeszkadzalo.
    > takich wlasnie jest was tu wielu.
    > Niektorzy zmadrzeli, wez znich przyklad.
> [...]

    Na leki brakło? Powiedz ile, zrobimy zrzutkę w starym kraju na biednego
    emigranta. Wyciszysz się, przestaniesz bredzić, a to warte każdych
    pieniędzy. Grupowicze, to inteligentna nacja, wiedzą, że takimi fotkami
    jak Twoje, trudno zarobić na chleb nawet u niewybrednej polonii.
    Wystarczy poprosić i przyrzec, że nie przerwiesz leczenia.
    Pozdrawiam
    J.