  • Data: 2011-05-26 19:09:59
    Temat: Re: Olo, ole, a tu jest o mnie!
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-26 20:44, Zygmunt Dariusz pisze:

    > H..dowanski, nie napisales dlaczego takiej kurwie jak ty, przeszkadzal
    > radosny watek i musiales pisac o waleniu gruchy.
    >
    > ------
    Masturbacja ludzka rzecz, ale nie musisz tego ulubionego zajęcia
    polskich emigrantów zalecać wszystkim innym. Może ciężko uwierzyć, ale
    inteligentni ludzie mają ciekawsze i przyjemniejsze sposoby rozładowania
    napięcia, nierzadko w towarzystwie :). Wiem, że osobom o taki statusie
    społecznym jak Twój dokładając ograniczone percepcje umysłowe ciężko to
    zrozumieć, ale musisz na wiarę przyjąć, że tak jest.
    Radosny wątek mi nie przeszkadzał, wręcz przeciwnie, myślałem, że
    wziąłeś sobie do serca moją radę z wątku "Jak to bylo? Zdjecia
    tygodnia...", ale tekst był chyba za trudny..
    Pozdrawiam
    J.