  • Data: 2015-08-18 20:52:04
    Temat: Re: Olek Stylus XZ-2
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A może coś z przebiegiem testu u Ciebie jest inaczej?
    >
    > Ja też kupiłem późno. W połowie grudnia zeszłego roku na promocji
    > Amazona za $180. Kiedy Ty kupiłeś swojego? Jaki masz numer seryjny?
    > Mój jest "Made in Indonesia" JKM2052566 :-)

    Skoro włączam i wyłączam aparat, a zegar się nie spóźnia, to co może być
    nie tak? Gdzieś wyżej napisałem, co zrobiłem, miało być, OIDP,
    7-sekundowe opóźnienie, a go nie było. Zresztą poprzednio ustawiałem
    zegar z rok temu, nie powiem, że co do sekundy, ale co do minuty na
    pewno. W międzyczasie włączałem go i wyłączałem ze kilkaset razy, więc
    musiało być kilkuminutowe opóźnienie, a był względem dokładnego czasu
    ok. 15 sekund do przodu. Takich opóźnień naprawdę nie da się nie zauważyć :)

    Mój też jest Made in Indonesia, s/n JKN214248, więc chyba późniejszy.
    Kupiłem go co prawda rok wcześniej niż Ty i niestety nie za 180 USD, a
    dużo drożej.

    Chyba że potem okaże się, nie wprowadza opóźnienia tylko przy jakimś
    specyficznym ustawieniu parametrów, z którego cały czas korzystam ;)

    A z trzeciej strony - aż dziw bierze, że nikt tego wcześniej nie zauważył...