  • Data: 2015-08-19 01:32:22
    Temat: Re: Olek Stylus XZ-2
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotrne" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:mr0877$ts2$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja mam "Made in Indonesia", JKN216338 - czyli jeszcze nowszy?
    > Ale kupiony w 2013 roku. Może numerują wstecz?

    Albo N i M to różne montownie a nie kolejne numery.

    > Miał oryginalnie firmware 1.1.

    Ja też nie zmieniałem jeszcze firmware.

    > To może napisz, z jakich ustawień korzystasz (które są inne niż "ustawione
    > przez fabrykę"). Sprawdziłem trzy tryby pracy (S, P, Auto) i różne karty
    > pamięci, zawsze jest źle.

    O! To jest pomysł.

    > Wysłałem do Olympusa prośbę o poprawienie firmware-u.
    > Ciekawe, czy to cokolwiek da.

    Zważywszy że aparat jest wycofany z produkcji i nie sprzedawany więcej
    raczej marnie wróżę że firma poświęci czas/zasoby na poprawianie tak
    mało-krytycznego buga. Co innego gdyby się przesłona nie domykała ;-)