  • Data: 2015-08-20 09:29:00
    Temat: Re: Olek Stylus XZ-2
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Dodajmy, że generalnie model niepopularny, być może od początku jakiś
    > błąd fabryki, zły pomysł no i ubili całą linię bo okazało się że w
    > świecie stawiającym na jakieś aparaty z androidem na pokładzie albo z
    > jakimś nienaturalnie dużymi zoomami ten nasz XZ-2 wygląda bardzo blado
    > na takim tle.

    I dlatego kupiłem Panasonica LX-7. Olympus wyglądał mi na jakąś
    składankę z różnych pomysłów, bez dopracowania szczegółów. W poprzednim
    XZ-1 zaskoczył mnie brak pamięci pomiaru, czyli naciskam spust do
    połowy, potem przekadrowuję i robię zdjęcie z zapamiętanymi parametrami.
    Na to nie pozwalał. W XZ-2 jest chyba możliwość pyknięcia palcem w
    miejsce na ekranie, które ma być prawidłowo naświetlone, wyostrzone ale
    ja jestem przyzwyczajony do innego sposobu fotografowania. Poza tym
    zniechęciła mnie w XZ-1 mocna niebieska dioda, sygnalizująca włączenie.
    Ogólnie segment kompaktów dla entuzjastów rozwija sie całkiem nieźle ale
    Olympus XZ faktycznie był dziwny.