  • Data: 2012-12-12 20:23:21
    Temat: Re: Okulary warsztatowe.
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sasza7" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:61197457-cf09-4481-ab54-aaf00bb5db30@googlegrou
    ps.com...
    Bawiłem się w różnego typu lupy nagłowne itp, ale jak dla mnie to jakoś nie
    działało. Nie dość że trzeba być w dobrej odległości żeby złapać ostrość (co
    nie zawsze jest wygodne) to często trzeba widzieć normalnie, żeby
    zlokalizować coś na biurku itp. W końcu kupiłem coś takiego:
    http://teleskopy.pl/product_info.php?cPath=72_261&pr
    oducts_id=541&osCsid=281dd51f961a8dbc9255815cdf07e9d
    d&lunety=Mikroskop_Bresser_Biolux_ICD_20x_dla_GSM
    Na stronie producenta jest polecany dla dzieci, ale świetnie się nadaje.
    Niby plastikowy ale jakość wykonania na wysokim poziomie. Powiększenie w sam
    raz i optyka która nie odwraca obrazu (także łatwo się pod nim pracuje).
    Podświetlenie bardzo dobre. Jedyna przeróbka jaką wykonałem to montaż na
    stoliku aluminiowej płytki aby nie roztopić podstawy podczas lutowania
    gorącym powietrzem.

    To powiedz jaka jest maksymalna odległość od przedmiotu żeby łapał ostrość.
    I jaka głębia ostrości.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy