  • Data: 2012-12-13 21:57:53
    Temat: Re: Okulary warsztatowe.
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To kwestia tylko wady wzroku - obaj juz mamy starczowzroczność ale ja
    > z moimi -4 mam mikroskop w oczach a Ty masz teleskop zapewne ;)

    E, to ja mam 2x tyle w oku :)
    Jak kiedyś nosiłem okulary, to bardzo dobrze widziałem z bliska
    wszystkie SMD, ale teraz noszę kontakty, więc niestety muszę się
    wspomagać okularkami z lupą. Czyli mam podwójny układ optyczny :)

    Kuśwa, że też nie ma na razie żadnego cybernetycznego oka, co to by się
    robiło zoom, w razie potrzeby przełączyło na IR, lubo UV...
    Aha, no i rentgen, coby BGA sobie skontrolować :)