    From: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Okołoprogramistycznie - praca zdalna
    Date: Sat, 11 Dec 2010 22:37:14 +0100

    On 12/11/2010 08:37 PM, Paweł Kierski wrote:

    > Już wspomniane: nie traci się czasu na dojazdy, ale traci się czas,
    > gdy trzeba coś szybko ustalić/doprecyzować.

    Prawda, z tym, że ja widzę, że takie ustalanie i doprecyzowywanie zbyt
    często się przedłuża i spotkanie zamienia się w regularną grupę
    wsparcia. Ja największą wydajność pracy miałem pracując (godzinowo) na
    pół etatu, na zmianę 2 i 3 dni w tygodniu, raz na tydzień w biurze.
    Przypisuję to temu, że właśnie nie było możliwości, żeby ktoś wpadł i
    zaczął coś ustalać. Ale faktem jest, że projekt był dobrze dzielony. Czy
    dobrze zarządzany to nie wiem, ale podzielony był bardzo dobrze.

    JD