    From: Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Oko?oprogramistycznie - praca zdalna
    Date: Sun, 12 Dec 2010 00:14:56 +0100

    On 12/11/2010 11:35 PM, A.L. wrote:

    > bardzo trudno wyobrazic mi sobie udziel w jakims wiekszym projekcie
    > bez "fizycznego" udzialu, chociaz od czasu do czasu. Trzeba wiedziec
    > co inni robia, brac udzial w dyskusjach, miec dostep do informacji
    > ktora trudno pzrekazac e-majlem, i tak dalej. Sporo zalatwiaja
    > telekonferencje, ale to tez za malo. Mnie firma sciagala na pare dni
    > raz w miesiacu.

    Oczywiście. Nie wspomniałem tutaj, ale, jak napisałem w odpowiedzi na
    post Pawła Kierskiego, raz w tygodniu byłem w firmie, na cały dzień.
    Obecnie mam okres "burzy i naporu", sytuacja jak w pralce albo
    kalejdoskopie.

    Co wydaje mi się najważniejsze z rzeczy nieprzekazywalnych mailem, to
    uczestnictwo w procesie projektowy. W szczególności chodzi o obecność
    przy "mazaniu po tablicy". Wiedza skąd wzięły się końcowe ustalenia jest
    chyba tak samo ważna jak wiedza jakie to ustalenia. Chyba.

    JD