eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow. › Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali wyniki pomiarow.
  • X-Received: by 2002:a1f:8253:: with SMTP id e80-v6mr1371806vkd.14.1525026597589; Sun,
    29 Apr 2018 11:29:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a1f:8253:: with SMTP id e80-v6mr1371806vkd.14.1525026597589; Sun,
    29 Apr 2018 11:29:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!x25-v6no5372700qto.0!news-out.google.com!c8-v6ni439qtc.0!nntp.google.co
    m!x25-v6no5372693qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!n
    ot-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 29 Apr 2018 11:29:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pc5065$6vl$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=64.4.90.163;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 64.4.90.163
    References: <6...@g...com>
    <pc2n8e$q7e$1@gioia.aioe.org>
    <6...@g...com>
    <pc5065$6vl$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Oho! Zmiana kierunku. Opiniotfurcy przemowili. Ale przynajmniej dali
    wyniki pomiarow.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Sun, 29 Apr 2018 18:29:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2959
    X-Received-Body-CRC: 794552013
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630306
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 29 kwietnia 2018 12:42:31 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:
    > W dniu 2018-04-29 o 06:27, s...@g...com pisze:
    >
    > > To w szczegolnosci uwidacznia roznice miedzy letnia a zimowa. W
    > > przypadku calorocznej juz tak dramatycznych roznic nie ma.
    >
    > Przy wielosezonówkach nie mam doświadczeń. ALe jak gadałem z kumatym
    > oponiarzem, to czuję się zachęcony do używania ich jako zimowe. O
    > zimowych jestem jak najgorszego zdania (przy ciężkim aucie). Poza
    > specyficznymi warunkami: śnieg / błoto, są wręcz niebezpieczne.
    >

    Ja na calorocznych zrobilem dobre 100kkm ostatnio.
    I byly ok, tylko raz sie zdziwilem ich zachowaniem ale mysle ze tam to kazda opona by
    polegla.

    Przy czym widzialem pare razy ze ktos jechal przedemna i slimaka na ekspresowce
    ladnie wybral w czasie deszczu podczas gdy ja jechalem wolniej i czulem ze
    przyczepnosc sie na tym zakrecie mi konczy. Czyli byly jakies opony lepsze od moich.

    > > W tym zestawieniu brakuje np. hamowania w wodzie lub blocie
    > > posniegowym. A to duzo bardziej problematyczne warunki niz sam suchy
    > > asfalt lub bialy snieg.
    >
    > Nie tylko tego brakuje. Test powinien zawierać jeszcze kryteria ciężkie
    > / lekkie auto oraz trzymanie w zakrętach (mam na myśli głównie uniki).
    > Ograniczanie się do hamowania na wprost to trywialny przypadek zaledwie.
    >
    >

    Oj, oczywiscie :) ale ile by wtedy bylo sprzeczek gdyby te informacje probowac
    zinterpretowac :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: