-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
Date: Sat, 9 Mar 2019 21:12:18 +0100
Organization: Bambucco.Corp.Ltd
Lines: 25
Message-ID: <10iw7wtiyklke$.54het85qrm6r$.dlg@40tude.net>
References: <k...@4...net>
<q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
<5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
<q5n3l8$od2$1@node1.news.atman.pl>
<5c7f8168$0$5611$426a74cc@news.free.fr>
<q5unpp$67t$1@node2.news.atman.pl>
<e47t78gdtt0u.rsebllhbucvx$.dlg@40tude.net>
<q60ktf$4pg$1@node1.news.atman.pl>
<1wle6krlqn43c$.kjr6001hjvf6.dlg@40tude.net>
<q615bl$kiu$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: j...@g...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="bbb3ab1eed372168fb45ef37b83a9483";
logging-data="19472";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/vsho762D/l2UoMXQ+sx7+"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Cancel-Lock: sha1:Vfr1c+lPdQI5FUg9Xo7MziTLlR8=
X-Face: 4hY-vJY/j3P@Ah)-U9"n^5EAM]~m_]t{I$LOF/]iz~fNN(6D47ug[9>GO}/"c5.)C?Wc[Agpb\}/6
t.<O
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651772
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 9 Mar 2019 20:49:08 +0100, Marek S napisał(a):
> Uważam iż w ogólnej dyskusji precyzyjne wyrażenia również
> niczego nie wniosą.
No cóż, wolno ci. Ja wolę precyzję wypowiedzi.
>Zapewne świadomy jesteś iż chodziło mi o to iż czas
> wyprzedzania samochodem, który słabo przyspiesza jest nieporównywalnie
> dłuższy względem tego, który wystrzeli jak z procy.
Ach, więc nie chodziło ci o przyspieszenie tylko o czas? :)
> Ja sygnalizowałem to, że im dłużej wyprzedasz, tym dłużej narażasz dupę
> swoją i pasażerów.
Za to im szybciej tym niebezpieczniej. W sumie wyrównuje się :)
Dobra, to są przekomarzanki. Gdybyś serio zdefiniował problem, można by
serio porozmawiać. Tak, wiem że to trudne :) Bezpieczeństwo wyprzedzania
jest zależne od tak wielu czynników że praktycznie dla każdego przypadku
wyprzedzania inny czynnik będzie dominował i inne będą proporcje tych
czynników. Zatem uogólnienie/uproszczenie typu "pojazd o małym
przyspieszeniu jest niebezpieczny" są bezsensowne. A jeśli chodzi o
bezpieczeństwo na drodze, nic nie zastąpi myślenia.
--
Jacek
I hate haters.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.19 17:59 Budzik
- 10.03.19 20:22 kk
- 10.03.19 21:50 Tomasz Pyra
- 10.03.19 23:41 Czarek
- 10.03.19 23:52 Marek S
- 10.03.19 23:59 Marek S
- 11.03.19 00:28 Marek S
- 11.03.19 07:59 Budzik
- 11.03.19 08:16 Jacek Maciejewski
- 11.03.19 08:59 Budzik
- 11.03.19 08:59 Budzik
- 11.03.19 09:29 kk
- 11.03.19 10:18 p...@g...com
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 12:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=