-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.redatomik.org!newsfeed.xs4all.n
l!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com
!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media
.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neost
rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <k...@4...net>
<q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
<5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
<X...@1...0.0.1>
<b3vamyh26zj4$.1ijf4nfczx4gm$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<5c7fab8f$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5c7fcd4a$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 06 Mar 2019 17:59:51 GMT
Lines: 86
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1551895191 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 493 77.65.80.250:51029
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4255
X-Received-Body-CRC: 2080097199
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651526
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>>> Chyba jednak wole wiekszy silnik.
>>> Bo tak rozpedzamy, potem szybkie spojrzenie i szybka decyzja -
>>> migacz
>>> czy hamulec.
>>> I tak 10 razy, az sie trafi na okazje.
>>
>>Rozumiem. Ciebie uczyli inaczej.
>>Ja robię to tak, ze juz wczesniej staram sie wypatrzec luke z przodu
>>i tyle.
>
> Jest to trudne.
> Jak jest wzniesienie - nie wypatrzysz.
> Jak jest zakret - na polowie nie wypatrzysz.
> Jak cos jedzie z przeciwka - zaslania i nie widac co za nim.
>
W takich miejscach sie po prostu nie wyprzedza. Koniec kropka.
>>Ale nie mam jakiegoś wielkiego cisnienia na oszczedzanie kazdych 5
>>sekund
>>wiec moze dlatego nei widze w tym wielkiego problemu.
>
> No i jedziemy potem 70 za tirem, mniejsza ciezarowka, lub
> kapelusznikiem.
>
Jakos nie zauwazyłem zeby mi sie to zdarzało jakos specjalnie czesto.
>>>>> Daj film :-)
>>>
>>>>Mi bedzie ciezko bo sporadycznie spotykam na drodze tiry jadace tak
>>>>wolno.
>>
>>> Mozesz dac film, jak wyprzedzasz tira jadacego 90, nie
>>> przekraczajac
>>> 110.
>
>>Ale to juz beda troche inne odległosci. Ale poniewaz nigdy nie
>>przekraczam busem 110 to w sumie czemu nie :)
>
> No tak - siedzisz wyzej, to moze widzisz troche lepiej nad osobowkami.
> A ja przez busy nie widze, czy za nim pusto czy nie :-)
>
Nie widzisz - nie wyprzedzaj. Daj dowód ze jestes człowiekiem który
emocjonalnie dorósł do prowadzenia auta.
> Poza tym busy potrafiaja jezdzic szybko, nawet zastanawiajaco szybko.
> Ostatnio takiego jednego 200/h gonilem ...
>
Oczywiście ze potrafią. Przeciez nie napisałem ze bus nie potrafi tylko
ze ja tak nie jezdze.
>>> A tak prawde mowiac - na zwyklych drogach tiry imo czesto jada
>>> wlasnie 70.
>>> I ja tez jade 70, w kolejce za nimi ...
>>
>>Tiry 70 na normalnej drodze...? Hmm... Jadac 70 to cie raczej
>>regularnie
>>tiry beda popedzac.
>
> Ale predkosc prawdziwa - z GPS, nie zawyzona z licznika.
> I niestety - to ja jade za tirem.
>
Oczywiście ze mowie o prawdziwej.
Oni regularnie lataja 90 gdzie tylko moga.
>>>>Ale ja juz tak głupio mam ze jak nie moge wyprzedzac to nei
>>>>wyprzedzam...
>>
>>> Ja tez, ale 150KM i brak glupich ograniczen pomaga :-)
>>
>>Pomaga w tym ze co chwile jakis osioł się nie zmiescił...
>
> No, tak ogolnie to wypadkowosc spadla w kraju przez 30 lat ... mimo,
> ze samochodow przybylo.
>
> A moze wlasnie dlatego, ze przybylo :-)
>
Wszystko po trochu zapewne.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Początek i koniec zawsze są jednością."
Frank Herbert
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.19 19:26 J.F.
- 06.03.19 20:41 kk
- 06.03.19 20:59 Budzik
- 06.03.19 21:02 kk
- 06.03.19 21:02 kk
- 06.03.19 21:11 kk
- 06.03.19 21:12 kk
- 06.03.19 21:14 kk
- 06.03.19 21:23 Jacek Maciejewski
- 06.03.19 21:25 kk
- 06.03.19 21:31 kk
- 07.03.19 00:59 Budzik
- 07.03.19 00:59 Budzik
- 07.03.19 01:19 z
- 07.03.19 01:25 z
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe