  • 11. Data: 2010-02-25 12:18:35
    Temat: Re: Ogólnioe jest git
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisał w
    > W Playu mam te 30 zł nadal do zużycia a w Orange jestem 12 zł do
    > tyłu, czyli w Playu to wartość dodana za doładowanie a w Orange
    > usługa do wykupienia za 2x6 zł na m-c

    Pod warunkiem ze masz na co sensownie wydac tych 30 zl :-)
    Bo inaczej sie sklada, sklada, a sensu tego nie widac :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-02-25 12:45:12
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości

    > A w czym wyprzedził?
    > Nie licząć ew. większej liczby osób w Orange w książce tel. Ale to już
    > cecha osobnicza :)

    Jesli np. ciagu miesiaca chcialbym wykonac 600 minut polaczen na numery
    stacjonarne, to w Play Freshu potrzebuje dwoch kart SIM - i na kazdej musze
    wykupic po 3 pakiety za 5 zl - razem 30
    W Orange wystarczy mi jedna karta i 12 zl.

    > W Playu mam te 30 zł nadal do zużycia a w Orange jestem 12 zł do tyłu,
    > czyli w Playu to wartość dodana za doładowanie a w Orange usługa do
    > wykupienia za 2x6 zł na m-c

    Do tylu jestes juz w momencie zakupu doladowania - i w Playu i w Orange.
    To ze "kasa Ci zostaje" to tylko zludzenie. Masz po prostu nie kase, tylko
    pewien pakiet na uslugi.
    Byli tacy, co im po 500 zl "zostalo" w Tak-Tak-u i potem lament na grupie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-02-25 12:46:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ja bym chciał, żeby na granicy własnego zasięgu, gdzie już naprawdę nie
    > mogę rozmawiać, telefon się płynnie przełączał do Plusa, a nie trwał w
    > błędnym założeniu, że "lepsze ciasne, ale własne".

    A wogole technologia GSM/3G przewiduje plyne przelaczanie sie miedzy
    sieciami?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-02-25 12:57:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 13:46:29 +0100, SDD napisał(a):

    > A wogole technologia GSM/3G przewiduje plyne przelaczanie sie miedzy
    > sieciami?

    W ramach roamingu? Rzecz jasna, że tak. Zresztą prędzej czy później (jak
    już zasięg Pleja jest zerowy), telefon przełącza się do Plusa.

    Ale może faktycznie nie da się przełączyć, póki zasięg jest. Może dałoby
    się to załatwić na poziomie optymalizacji sieci -- nie znam się.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2010-02-25 13:36:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ale może faktycznie nie da się przełączyć, póki zasięg jest. Może dałoby
    > się to załatwić na poziomie optymalizacji sieci -- nie znam się.

    Nie chodzilo mi o to, czy mozna sie przelaczac poki zasieg jest, ale *w
    trakcie trwania polaczenia glosowego*.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2010-02-26 11:57:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 25-02-2010 o 13:45:12 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Byli tacy, co im po 500 zl "zostalo" w Tak-Tak-u i potem lament na
    > grupie.

    E tam, zawsze są smsy premium za 30zł, ponad 10 "zakupów" i już nie ma
    500zł

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?