  • 41. Data: 2017-07-04 19:00:20
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Jul 2017 17:07:01 +0200, Maciek

    > Dobrze rozumiesz. W Polsce rząd planuje podobne rozwiązanie - jak elektryki
    > staną się masowe, to przyjebią podatek paliwowy na prąd ;)

    To prawda. Do tego będą mogli kontrolować użytkowników jednym przyciskiem!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2017-07-04 19:26:22
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2017-07-04 o 09:02, ToMasz pisze:

    >Sam jesteś troll, mnie on nie przeszkadza a auto fajne.

    A chcesz wiedziec ile kubkow kawy wypija zaloga fabryki dziennie, januszu
    motoryzacji?

  • 43. Data: 2017-07-04 20:59:03
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 4 Jul 2017 09:59:22 +0200, Janusz <j...@o...pl> wrote:

    >Sam jesteś troll, mnie on nie przeszkadza a auto fajne.

    Wpłaciłeś już 1000USD zaliczki?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 44. Data: 2017-07-04 21:25:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > pytam się po co dotować coś co ma ponoć same zalety - czemu ci głupi
    > ludzie tego nie kupują sami z siebie? :P

    Po co dotować budowę autostrad w Polsce skoro ludzie gdy będą
    potrzebować takich drug, sobie sami je kupią.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 45. Data: 2017-07-04 21:31:10
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    .mJanusz w

    > Idz się leczyć, bo jak na razie to srasz gów..em po grupie.

    Januszu, masz odwagę powiedzieć mi to w twarz, tak z odległości w okolicach
    pół metra? Zapraszam na spotkanie -- podaj czas i miejsce (byle w PL).

    --
    'Tom N'

  • 46. Data: 2017-07-04 21:41:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Jul 2017 21:31:10 +0200, 007

    > Januszu, masz odwagę powiedzieć mi to w twarz, tak z odległości w okolicach
    > pół metra? Zapraszam na spotkanie -- podaj czas i miejsce (byle w PL).

    ROTFL

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2017-07-04 21:46:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2017 o 21:25, Mateusz Bogusz pisze:

    > Po co dotować budowę autostrad w Polsce skoro ludzie gdy będą
    > potrzebować takich drug, sobie sami je kupią.

    Ty tak na poważnie?

    Shrek

  • 48. Data: 2017-07-04 23:40:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    ,,,
    Od razu lement - pytam się po co dotować coś co ma ponoć same zalety -
    czemu ci głupi ludzie tego nie kupują sami z siebie? :P
    ---
    Nie chcą być zdrowi ?
    Chcą być zdrowi za cudze pieniądze ?

  • 49. Data: 2017-07-04 23:56:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Mylisz sie. Po amerykansku ciesze sie jak sie komus cos uda.

    Jakoś widać coś wręcz przeciwnego.

    > Dzisiaj w telewizji mowili ze jakas firma wybudowala blok. Ze dwadziescia mieszkan.

    Jasne :-) Troszku inna skala wierzyciela i nieporownywalnie niższa suma
    zaryzykowanego depozytu.

    > A jak ktos chce zeby mu zaplacic zanim towar zaistnieje to trzeba sie
    > liczyc z tym ze to oszust.

    Nikt nie zapłacił z góry za samochód.

    Te $1000 to jest rezerwacja miejsca w kolejce po samochód :-)

    > To mowisz ze ile osob wplacilo kase za na razie gruszki na wierzbie i
    > jaka jest suma wplat? Tak przy okazji. Jak wzieli w formie przedplat pol
    > miliarda dolcow to za ta kase uruchamiaja produkcje. Wydali ja do
    > ostatniego centa. Jak im cos sie spierdoli to nikomu nic nie oddadza bo
    > fabryka bedzie warta tyle co funt gowna pod podeszwa.

    Not even close. Na produkcję poszło 2-3 miliardy. Oprócz tego zbudowano
    całą "gigafactory" zajmującą się wyłacznie ogniwami do akumulatorów. Te
    $1000 depozyty to mała kropla w morzu całej inwestycji.

    > Uwazales ze stac cie na takie ryzyko. Ostatecznie tysiac dolcow to nie
    > jest jakas porazajaca kwota. A jak wszystko bedzie ok to maksymalnie za
    > dwa lata bedziesz mial fajne autko. Spelnisz jakies swoje marzenie. Po to
    > sie zyje zeby spelniac swoje marzenia.

    No ale czemu Ciebie to tak bardzo intryguje, Zenek? :-)

  • 50. Data: 2017-07-05 00:12:02
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dalej - skoro ta tesla tak dobra, o po co do niej dopłacać?

    Po to aby namówić więcej osób do kupienia i ulżyć nieco w strachu przed
    nową technologią.