  • 31. Data: 2017-07-04 09:51:55
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.07.2017 o 09:42, Myjk pisze:
    > Tue, 4 Jul 2017 07:41:28 +0200, Shrek

    > Dalej i w kółko to samo -- bo elektryk jest zdrowszy dla LUDZI niż
    > spalinowce, a więc ludzie którzy dopłacają do rozwoju elektryków będą
    > oddychać lepszym powietrzem i rzadziej chorować, a więc w rezultacie mniej
    > płacić. W przyrodzie nic nie ginie, zawsze jest równowaga.

    Ok - czyli generalnie jest gorszy (bo jakby był lepszy to by dotacji nie
    potrzebował), ale ma tą zaletę, że nie kopci NOx i HC - za to emituje
    więcej CO2. Z tym jestem w stanie się zgodzić, ale w ten sposób dotujesz
    globacia - też słabo:P

    > Jak setki miliardów idą na badania niewidocznych boga cząstek czy innych
    > fal to jakoś nikt nie płacze. Za to jak przychodzi do próby ochrony zdrowia
    > ludzi, na którego utrzymanie (także koncernów farmaceutycznych), są
    > wydawane jeszcze większe miliardy, to nagle wieelki lamęęt!

    Od razu lement - pytam się po co dotować coś co ma ponoć same zalety -
    czemu ci głupi ludzie tego nie kupują sami z siebie? :P

    Shrek

  • 32. Data: 2017-07-04 09:57:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Jul 2017 09:51:55 +0200, Shrek

> [...]
    > potrzebował), ale ma tą zaletę, że nie kopci NOx i HC - za to emituje
    > więcej CO2. Z tym jestem w stanie się zgodzić, ale w ten sposób dotujesz

    Jednak nie da się z tobą dyskutować.

    > Od razu lement - pytam się po co dotować coś co ma ponoć same zalety -
    > czemu ci głupi ludzie tego nie kupują sami z siebie? :P

    Równie dobrze można zapytać się czemu się sami nie leczą, albo czemu sami
    na emeryturę czy rentę nie zbierają, albo czemu sami badań kosmosu nie
    robią. EOT

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 33. Data: 2017-07-04 09:59:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-04 o 09:02, ToMasz pisze:

    > bo czyta. Reszta uważa Cię za trola, nie czyta, nie komentuje, nie
    > przeszkadza im to. Zastanów się co nas obchodzi plan produkcyjny pojazdu
    > który niema racji bytu w Polsce? Dlatego masz łatkę trola
    > ToMasz
    Sam jesteś troll, mnie on nie przeszkadza a auto fajne.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 34. Data: 2017-07-04 10:09:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-04 o 09:51, Shrek pisze:

    > Od razu lement - pytam się po co dotować coś co ma ponoć same zalety -
    Jakbym pracował i zarabiał w stanach to bym go kupił.

    > czemu ci głupi ludzie tego nie kupują sami z siebie? :P
    Bo generalnie 80% ludności jest głupia, na tej samej zasadzie
    zły produkt wypiera lepszy bo go większość kupuje.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 35. Data: 2017-07-04 12:06:36
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 17:52, Pszemol pisze:
    > Tesla ogłosiła dziś, w poniedziałek, że rozpocznie produkcję Model 3 już
    > piątek.
    >
    > Produkcja zacznie się powoli, okolo 5000 sztuk na tydzień aż do końca roku,
    > kiedy zwiększy się ta liczba dwukrotnie w przyszłym roku.
    >
    > Ze względu na dużą liczbę osób którzy już zapisali się w kolejce (ok pół
    > miliona rezerwacji po $1000) ci którzy dziś zechcą kupić to auto będą
    > musieli czekać do końca 2018 roku lub dłużej na swój samochód.
    >
    > http://www.nbcchicago.com/news/business/Tesla-Says-I
    ts-Model-3-Car-Will-Go-on-Sale-on-Friday-432242633.h
    tml?_osource=SocialFlowFB_CHBrand

    Schłodź sobie mózg, bo nie doczekasz...
    Będziesz tu wrzucał za każdym razem, co pierdnęła wytwórnia samochodów,
    w której zamówiłeś auto?
    Uważaj, ja dostaję takich newsów kilka-kilkanaście dziennie. FIAT i VW
    dużo ich produkują... :-)
    T.

  • 36. Data: 2017-07-04 12:33:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Jul 2017 12:06:36 +0200, T.

    > FIAT i VW dużo ich produkują... :-)

    Ww. producenci wyprodukowali i sprzedali choć z 10 tys. aut w pełni
    elektrycznych tak jak zrobiła to TM?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2017-07-04 13:52:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-04 o 12:33, Myjk pisze:
    > Tue, 4 Jul 2017 12:06:36 +0200, T.

    > Ww. producenci wyprodukowali i sprzedali choć z 10 tys. aut w pełni
    > elektrycznych tak jak zrobiła to TM?

    A co to ma do rzeczy? Niedługo Pszemol będzie wrzucał tu posty o tym, że
    załoga poszła na śniadanie i odwleka się chwila, kiedy odbierze swoją
    Teslę od producenta. ... :-)
    Już wyobrażam sobie tę grupę, jak każdy będzie tu wrzucał, że zamówił
    auto, że firma już zaczyna je produkować, że za pół roku odbierze... Jak
    ktos się chce onanizować, nie musi tego robić publicznie.
    T.

  • 38. Data: 2017-07-04 16:01:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Jul 2017 13:52:07 +0200, T.

    > A co to ma do rzeczy?

    Że piszesz od rzeczy.

    > Niedługo Pszemol będzie wrzucał tu posty o tym, [...]

    Jest na temat samochodów, może postować.
    Mnie dla przykładu temat elektryków interesuje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2017-07-04 17:07:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 3 Jul 2017 18:19:18 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ciekawe jest co innego "The car is to start around $35,000 and with a
    > $7,500 federal electric car tax credit, could cost $27,500"
    >
    > Czy ja dobrze zrozumiałem, że 1/4 dopłaca państwo?

    Dobrze rozumiesz. W Polsce rząd planuje podobne rozwiązanie - jak elektryki
    staną się masowe, to przyjebią podatek paliwowy na prąd ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 40. Data: 2017-07-04 17:14:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Dobrze rozumiesz. W Polsce rząd planuje podobne rozwiązanie - jak
    >elektryki
    >staną się masowe, to przyjebią podatek paliwowy na prąd ;)

    W Polsce na planach sie skonczy - rzad nie ma pieniedzy, aby doplacac
    :-)

    No chyba ze ... sztandarowy projekt ... trzeba poprzec.

    J.