  • 61. Data: 2018-01-01 22:24:21
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:p2e88q$meg$2@node1.news.atman.pl...

    > Nierestowanie się to dobra zaleta, więc w tym celu umożliwia się wymiany
    > baterii na nowe. W każdym normalnym telefonie, tylko nie w jajku.

    A w którym to iPhone Twoim zdaniem nie da się wymienić aku na nowy?

    > Słowo klucz "pracował dalej". Jajko dochodzi do stanu niepracowania. Ale
    > za to tak nie pracować może cały dzień na jednym ładowaniu. Emejzing.

    Omawiany tu temat nie ma związku z długością pracy na jednym ładowaniu.

    > A potem się dziwicie, że normalni użytkownicy mają bekę z wyznawców jajka.

    Nie wiem jakim wyznawcą Ty jesteś ale Twoje tezy o rzekomym
    braku możliwości wymiany akumulatora w iPhone brzmią jak
    fanatyczne oszołomstwa.

  • 62. Data: 2018-01-01 22:29:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Może jestem ostatnio zbyt porywczy ale LAGUJĄCE graty u mnie
    > lądują na ścianie. Mamy wszak XXI wiek. LITOŚCI :-)

    To co się dzieje dziś z software woła o pomstę do nieba...
    Młodzi nie pamiętają co się robiło na Commodore czy Amidze
    z 32kb pamięci i procesorami 8 bitowymi taktowanymi mikroskopijnym
    ułamkiem częstotliwości zegarowych w porównaniu z CPU w smartfonach.
    Piszą niewydajne, bylejakie programy, coraz wolniejsze, wymagające
    coraz większych mocy przetwarzania - nikt nie dba o optymalizację
    pracy bo to jest czas, koszty - a można wypuścić nową apkę w tym czasie,
    nie?

    > Gdyby naprawdę chcieli zrobić dobrze to wprowadzili by model ciut większy
    > od SE i z wymienną baterią.

    1. Wszystkie znane mi iPhone mają wymienne akumulatory.
    2. I w jaki sposób wprowadzenie na rynek nowego modelu
    "zrobi to dobrze" posiadaczowi iPhone 5S czy iPhone 6
    ze starym aku?

    > Ale trzeba mieć nadzieję i za dekadę albo dwie może wprowadzą taki
    > emejzing. Tylko wytłumaczenie dlaczego musi być przekonujące i trzeba nad
    > nim DŁUGO popracować :-)

    Nie siej fałszywej propagadny o niewymienialności akumulatora w iPhone.

    > Poinformuj wszech tutaj obecnych czy Aple obecnie zachęca czy zniechęca do
    > aktualizacji nowego IOSa i czy da się wrócić do wersji wcześniejszej jeśli
    > nowa się nie sprawdzi lub się nie spodoba :-)

    O ile się informuję, nie da się wrócić do starej wersji, i nie jest to OK.

  • 63. Data: 2018-01-01 22:31:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Toż przecież Ci napisałem że Sony np. ma na taką okoliczność tryb stamina
    > który wydłuża pracę jeśli użytkownik nie pomyślał co drugi dzień naładować
    > baterię ;-)

    Piszesz nie na temat. Cały czas.

    Nie mówimy o wyładowanym akumulatorze!!!
    Mówimy o niewydajnym ze starości akumulatorze.
    Kiedy to wreszcie pojmiesz i przestaniesz narzucać
    się z tym trybem oszczędzania resztek energii, który
    od dawna również występuje w iOS??

  • 64. Data: 2018-01-01 22:33:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek S" <p...@s...com> wrote in message
    > * Odnoszę się w swoich pytaniach jedynie do tego artykułu i żadnych innych
    > źródeł wiedzy - bo ich nie znam a tematem nigdy nie interesowałem się więc
    > go nie zgłębiałem. Wątek mnie zaciekawił i tylko tyle.

    To się zainteresuj.

    > Ok, czyli - jak wnioskuję z Twoich słów - problem jest natury softwarowej.
    > Z tego też wynika iż Apple zamiast przyjrzeć się konkurencyjnemu
    > Androidowi, przebadać dlaczego te same i tak samo stare akumulatory na
    > Androidzie nie powodują padów systemu, wolą obniżyć wydajność.

    Nie, problem jest natury hardwareowej. Konkretnie chemicznej.

    > W dodatku nie do czasu wymiany akumulatora na nowy lecz trwale.

    Bzdura.

    > Przynajmniej w/w artykuł nic nie mówi o przywracaniu wydajności po
    > wymianie akumulatora.

    Ja czytałem oryginał.

    > A tak na marginesie: iPhony mają wymienny akumulator?

    Oczywiście.

  • 65. Data: 2018-01-01 22:38:07
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.01.2018 o 22:29, Pszemol pisze:
    > 1. Wszystkie znane mi iPhone mają wymienne akumulatory.

    I w każdym znanym ci możesz wymienić aku w domowym zaciszu bez
    dodatkowych narzędzi w powiedzmy minutę?
    Wymienisz modele, które "znasz"? I co według ciebie w tym przypadku
    oznacza "wymienne"?

    --
    Czarek

  • 66. Data: 2018-01-01 22:39:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    https://www.apple.com/iphone-battery-and-performance
    /

  • 67. Data: 2018-01-01 22:39:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-01 o 22:38, Czarek pisze:

    > I w każdym znanym ci możesz wymienić aku w domowym zaciszu bez
    > dodatkowych narzędzi w powiedzmy minutę?
    > Wymienisz modele, które "znasz"? I co według ciebie w tym przypadku
    > oznacza "wymienne"?

    No wymienne. Zepsuła ci się bateria w 7, to kupujesz nową wraz z 8.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2018-01-01 22:42:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message

    > I w każdym znanym ci możesz wymienić aku w domowym
    > zaciszu bez dodatkowych narzędzi w powiedzmy minutę?

    Tego nie powiedziałem.
    Jak jesteś sprawny manualnie to wymienisz sam w domu.
    Jak nie jesteś to zapłacisz komuś i Ci wymieni.
    I dlaczego "bez dodatkowych narzędzi"?
    Czy Twoje koła w samochodzie są według Ciebie niewymienne
    bo musisz użyć podnośnika i krzyżaka? Zlituj się...

    > Wymienisz modele, które "znasz"? I co według ciebie w tym przypadku
    > oznacza "wymienne"?

    Ano tyle oznacza co znajdziesz w słowniku pod hasłem "wymienne".
    To znaczy że dają się wymienić bo nie są nierozłączną częścią
    całej reszty.

  • 69. Data: 2018-01-01 22:46:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Wkładają tam dobre aku.
    > One się robią gówniane po wielu latach użytkowania.
    >
    > Ja to bym sobie życzył że jak iOS zacznie rutynowo wykrywać
    > niedostateczną wydajność mojego aku wymagającą aż programowego
    > zapobiegania resetom przez spowolnianie CPU to aby system mnie
    > jakoś o tym poinformował. Np. na koniec takiego pierwszego
    > tygodnia czy miesiąca w którym się pojawił problem chciałbym
    > mieć komunikat typu: "The rechargeable battery in your iPhone
    > has aged beyond its useful life. Apple recommends a replacement."

    Wygłada na to, że moje życzenie może się wkrótce spełnić:
    "Early in 2018, we will issue an iOS software update
    with new features that give users more visibility into
    the health of their iPhone's battery, so they can see
    for themselves if its condition is affecting performance."

  • 70. Data: 2018-01-01 22:46:27

    W dniu 2018-01-01 o 22:16, Pszemol pisze:
    > Pokrętna i niewłaściwa, żeby nie powiedzieć tendencyjna interpretacja.

    Cała prawda całą dobę :-)