  • 71. Data: 2018-01-01 22:48:15
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 01-01-2018 o 22:33, Pszemol pisze:

    > To się zainteresuj.

    Właśnie to czynię zadając pytania na forum. Zamiast tego dostaję od
    Ciebie takie głupoty j/w. Jeśli nie chcesz odpowiedzieć na pytanie, to
    nie czyń tego zamiast przekomarzać się.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 72. Data: 2018-01-01 22:54:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > No wymienne. Zepsuła ci się bateria w 7, to kupujesz nową wraz z 8.

    Zepsuła ci się bateria w 7 to zanosisz iPhone do serwisu,
    bo jest jeszcze na gwarancji. To nowy telefon przecież...

    A jak skończy się gwarancja to też wymienisz ją, albo sam
    kupując odpowiedni zestaw naprawczy albo zapłacisz
    komuś bardziej sprawnemu od siebie:
    https://www.digitalsupplyusa.com/products/iphone-7-b
    attery-replacement-repair-kit-pro-series?gclid=Cj0KC
    QiA1afSBRD2ARIsAEvBsNnExbpd2pLBYHzVhWimTre7-2SS3zyTD
    vN8oRKNiqnW_NMAnbogHisaAv8sEALw_wcB

  • 73. Data: 2018-01-01 22:55:17
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 01-01-2018 o 22:39, Pszemol pisze:

    > https://www.apple.com/iphone-battery-and-performance
    /

    No, teraz dzięki.Trzeba było od razu przytoczyć link i byłoby wszystko
    jasne.

    Aż boję się napisać coś więcej. Np. skąd zatem te bzdurne (bo okrojone i
    tym samym zmieniające o 180 stopni sens) publikacje jak w linku
    otwierającym dyskusję?

    Mam nadzieję, że nie padnie znów puste "to się zainteresuj".

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 74. Data: 2018-01-01 22:56:32
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.01.2018 o 22:14, Marek S pisze:

    > W dodatku nie do czasu wymiany akumulatora na nowy lecz trwale.
    > Przynajmniej w/w artykuł nic nie mówi o przywracaniu wydajności po
    > wymianie akumulatora.

    Według tej informacji można podejrzewać, że wymiana aku przywróci
    wcześniejszą sprawność:
    https://www.dobreprogramy.pl/Apple-przeprasza-za-spo
    walnianie-iPhoneow-i-obniza-koszt-wymiany-baterii,Ne
    ws,85068.html

    Podejrzewam też, że wymiana na jakiś tani, nawet dobrej jakości
    zamiennik nie wchodzi w rachubę, bo to i tak nie zresetuje tego
    programowego ograniczenia wydajności.
    A wymiana po starych cenach to jedyne 79 zielonych, kasa by płynęła do
    jabłuszka szerokim strumieniem bo myśleli, że wszyscy ich wyznawcy będą
    siedzieć cichutko.

    Jest też ciekawa informacja w tym artykule: "Apple deklaruje także, że
    do iOS-a trafią nowe mechanizmy zapobiegające nagłym wyłączeniom
    starszych iPhone'ów" - czyli co da się? Tylko trzeba chcieć a nie iść na
    łatwiznę.

    > A tak na marginesie: iPhony mają wymienny akumulator?

    Według Przemola tak, tylko niech sprecyzuje co uważa pod pojęciem
    "wymienne" ;-)

    --
    Czarek

  • 75. Data: 2018-01-01 22:56:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-01 o 22:24, Pszemol pisze:
    > Omawiany tu temat nie ma związku z długością pracy na jednym ładowaniu.

    Ależ oczywiście że ma gdyż ten problem nabrzmiewa i zaprząta nam głowy
    tak ze 2 razy częściej niż w innych gorszych urządzeniach.
    Gdyby bateria miała prawdziwy emeizing i musiała wytrzymać cały dzień
    mimo katorżniczej pracy z pełną wydajnością to pewnie nikt by się tutaj
    nie zająknął :-)

    A tak:
    "Kochanie, jest dopiero jedenasta a mi już bateria pada a dopiero w
    połowie pracy jestem" :-)

    > Nie wiem jakim wyznawcą Ty jesteś ale Twoje tezy o rzekomym
    > braku możliwości wymiany akumulatora w iPhone brzmią jak
    > fanatyczne oszołomstwa.

    W moim starym wysłużonym Galaxy SII wymiana baterii trwa tak z 90 sek. (
    z rozpakowaniem z pudełka i prawidłowym restartem telefonu.

    A Tobie? :-)

    WRÓĆ!!!

    Doszliśmy do najważniejszej kwestii. (reszta to betka)
    Czy i kiedy się dowiem że bateria w ajfonie już nie teges?

    To najważniejsze pytanie na dziś!

  • 76. Data: 2018-01-01 22:56:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-01 o 22:42, Pszemol pisze:
    > To znaczy że dają się wymienić bo nie są nierozłączną częścią
    > całej reszty.

    Jak jesteś sprawny manualnie, to wymienisz nawet nierozłączną część - bo
    usuniesz klejenia, zgrzania, spawy, czy nity, tak jak to musisz
    kombinować "wymieniając" baterię w jajku. Zatem w twoim słowniku słowo
    "niewymienny" nie istnieje, ale dla klienta bateria w jajku jest
    niewymienna.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2018-01-01 22:57:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek S" <p...@s...com> wrote in message

    > Właśnie to czynię zadając pytania na forum. Zamiast tego dostaję od Ciebie
    > takie głupoty j/w. Jeśli nie chcesz odpowiedzieć na pytanie, to nie czyń
    > tego zamiast przekomarzać się.

    Mamy nowy 2018 rok, zrób sobie noworoczne postanowienie typu
    "nauczę się samodzielnie korzystać z wyszukiwarek internetowych" :-P

  • 78. Data: 2018-01-01 23:00:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    /

    > No, teraz dzięki.
    > Trzeba było od razu przytoczyć link i byłoby wszystko jasne.

    A chcesz na srebrnej tacy następnym razem? ;-)

    > Aż boję się napisać coś więcej. Np. skąd zatem te bzdurne (bo okrojone i
    > tym samym zmieniające o 180 stopni sens) publikacje jak w linku
    > otwierającym dyskusję?

    Autor najwyraźniej nie zrozumiał co przeczytał na stronie Apple
    lub w ogóle nie przeczytał tylko podał swoją własną, błędną
    interpretację tego co zasłyszał, jakichś plotek applehejterów...
    Ja przeczytałem i od razu poszedłem do źródła - jak sam
    widzisz warto to zawsze zrobić aby lepiej rozumieć świat ;-)

    > Mam nadzieję, że nie padnie znów puste "to się zainteresuj".

    Nie histeryzuj, proszę... robisz z siebie jakiegoś cierpiętnika, ogarnij
    się!
    Nikt Cię tu nie krzywdzi :-))))

  • 79. Data: 2018-01-01 23:03:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-01 o 22:31, Pszemol pisze:
    > "z" <...@...pl> wrote in message

    > Piszesz nie na temat. Cały czas.
    >
    > Nie mówimy o wyładowanym akumulatorze!!!
    > Mówimy o niewydajnym ze starości akumulatorze.
    > Kiedy to wreszcie pojmiesz i przestaniesz narzucać
    > się z tym trybem oszczędzania resztek energii, który
    > od dawna również występuje w iOS??

    Faktycznie. Tego nie mogę pojąć. Takie miało być fantastyczne
    zarządzanie energią o którym tu wielokrotnie też pisałeś.
    Dlaczego system jest tak kulawy i tak bardzo wrażliwy na skoki napięcia
    i dlaczego w związku z jego ułomnością projektanci nie pomyśleli o
    zabezpieczeniu się na taką okoliczność stosownym zapasem prądu?

    TEGO NIE MOGĘ POJĄĆ

    I kolejne najważniejsze:

    Dlaczego klient nie był informowany przed zakupem o takim sposobie
    rozwiązywania tego problemu?

    Wszak taka informacja mogłaby w znaczący sposób wpłynąć na decyzję kupna.

  • 80. Data: 2018-01-01 23:03:44
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.01.2018 o 22:56, Liwiusz pisze:

> [...]
    > kombinować "wymieniając" baterię w jajku. Zatem w twoim słowniku słowo
    > "niewymienny" nie istnieje, ale dla klienta bateria w jajku jest

    Nie przekonasz go, jabłko od lat tresuje swoich wyznawców, to jest
    pranie mózgu.

    --
    Czarek