  • 221. Data: 2018-01-07 20:51:03
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 20:48:57 +0100, Filip454 napisał(a):

    > Ale używałeś 5c czy 6S? Bo porównywanie 6S do Xiaomi za 600zł jest trochę
    > nie na miejscu i od razu budzi wątpliwości co do tego używania :D

    Już nawet nie chodzi o cenę tylko po prostu jakość sprzętu, bebechy i
    system.

    --
    Filip454

  • 222. Data: 2018-01-07 20:56:19
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 20:51:03 +0100, Filip454 napisał(a):

    > Już nawet nie chodzi o cenę tylko po prostu jakość sprzętu, bebechy i
    > system.

    Nie wiem czy grasz na telefonie, ale ciekawym eksperymentem jest odpalenie
    portu GTA: LCS na Androidzie i iOS. W iOS masz niesamowicie stabilne 60
    klatek na sekundę, natomiast w Androidzie nie ma opcji żeby mieć 60 fps,
    nawet na najmocniejszych sprzętach.

    --
    Filip454

  • 223. Data: 2018-01-07 21:01:27
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

> [...]

    > A cały czas wala się po domu 5c którego nikt już nie chce (ze względu na
    > baterię i wielkość) a jakoś szkoda sprzedać za grosze :-)

    Jak coś to mogę przygarnąć tego 5C :)))
    --
    Filip454

  • 224. Data: 2018-01-07 21:09:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-07 o 20:56, Filip454 pisze:
> [...]
    > portu GTA: LCS na Androidzie i iOS. W iOS masz niesamowicie stabilne 60
    > klatek na sekundę, natomiast w Androidzie nie ma opcji żeby mieć 60 fps,

    Jestem zwykłym użytkownikiem który nie musiał się wkurzać na płynność
    systemu jak miał w ręku 5, 5s, 5c. Głównie muzyka odrobinę fufufu ;-) i
    zdjęcia i zwykła komunikacja.
    Dzisiaj znowu miałem w ręku odłożoną na półkę lumię1020 Trzeba było
    zrobić kilka fotek.
    Ja pier... wszystkie androidy z ajfonami wymiękają w jakości fotek a i
    system bardzo przyjemny i płynny. Chyba będę synem marnotrawnym :-)

    Tak wiem... Brakuje kilku aplikacji (win8.1) które byłyby mi potrzebne
    raz w miesiącu :-)

  • 225. Data: 2018-01-07 21:10:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-07 o 21:01, Filip454 pisze:
    > Jak coś to mogę przygarnąć tego 5C :)))

    Ile to warte?

  • 226. Data: 2018-01-07 21:13:06
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 21:09:52 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > system bardzo przyjemny i płynny. Chyba będę synem marnotrawnym :-)
    >
    > Tak wiem... Brakuje kilku aplikacji (win8.1) które byłyby mi potrzebne

    Lumie były bardzo dobrymi telefonami. Szkoda, że Microsoft musiał je
    wykończyć.

    --
    Filip454

  • 227. Data: 2018-01-07 21:14:13
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 7 Jan 2018 21:10:35 +0100, z napisał(a):

    > Ile to warte?

    To już zależy ile ma pamięci oraz w jakim jest stanie. Na Allegro ceny są
    od 170 do 400+ zł.

    --
    Filip454

  • 228. Data: 2018-01-08 23:16:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.01.2018 o 16:49, Filip454 pisze:
    /.../
    > Tylko sęk w tym, że iPhone jest naprawdę dobrze zaprojektowany. Po prostu
    > nowe Apple stosuje gorsze sztuczki postarzania produktu niż stare Apple
    > (jak Jobs jeszcze żył).

    Komórka z niewymienną baterią = jednorazówka