eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-15 22:01:06
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:4277efafccac4f6ded58880bff521642$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Każdy kto ma odrobinę inteligencji go dostrzega. Problem polega na
    > powszechnym dostępie do netu. Na anonimowości jego użytkowników, a przede
    > wszystkim - na poziomie kultury osobistej naszego społeczeństwa jako
    > takiego. Zobacz każde większe skupisko Polaków - jedziesz na narty -
    > bydło, nad morzem - buractwo, na koncertach też zwierzyniec. Czemu
    > internetowcy mieliby być lepsi? To są realne problemy. Jeśli ktoś chce mi
    > wmówić, że problemem jest buractwo jednej, czy drugiej grupy użytkowników
    > netu, to muszę zaoponować. Bo nawet ten wątek wykazał, że na prostego
> [...]

    Misiu, Burak to nie tylko ten, który rzuca kurwami. Burak to również taki
    Misiek, który pięknie mówi, kwieciście, lecz mimo wszystko zachowuje się jak
    CHAM jebany. Np. wpierdala się do usenetu z postami z jakiegoś forum,
    których to w usenecie ludzie nie chcą. Cham jebany ładnie i gładko piszący
    nadal jest tylko chujem. Niestety. Problem nie tkwi w buractwie narodu. Tu
    problemem jesteś Ty i Twoich kilku kumpli, którzy wciskają biednym dzieciom
    z sikacza kit o powszechnym dostępie do netu, ten sam kit próbujecie żenić
    tutaj. A prawda jest taka, że po prostu jesteście burakami, którzy za
    wszelką cenę chcą zarobić kasę. Podobne pierdolenie o tej Twojej wyprawie
    zimowej do Hiszpanii - niekomercyjnej. Chuja prawda. Skończy się pewnie tak,
    że ludzie, którzy oddadzą motory Tobie i Twoim kumplom do przewozu busem,
    nigdy ich potem nie zobaczą. A za 2,5 klocka przelecą się do Hiszpanii.
    Próbujesz oceniać innych a sam jesteś burakiem. Jak to wytłumaczysz? Szukasz
    chamstwa na preclach? My tu tak gadamy. W większości. Bo jesteśmy facetami.
    Nie pedałami. Przeszkadzam Ci? To wypierdalaj! Żegnam...

    --
    Grzybol