eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-16 08:04:25
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kompanapisal

    > Ludzie tłumaczą, że jest problem, większy lub mniejszy.
    > A Ty odpowiadasz: "ale to jakieś stare posty", "ale to kropla w morzu
    > niewarta uwagi", "ale to buractwo jest wszędzie", "ale na preclu też tak
    > piszą", "ale to nie moja brocha, bo za posty odpowiada użytkownik a nie
    > serwis".

    No ale jaki on jest? Mniejszy, czy większy? Ile jest tych "niegodnych"
    postów? 100 dziennie, 1000? No i kto odpowiada za posty wysyłane przez
    użytkowników, jak nie sami użytkownicy? Na Boga...

    > Ten wątek wykazał jedynie ślizganie się wokół problemu i dygresje we
    > wszystkich możliwych kierunkach.

    Cały ten wątek jest jedną wielką dygresją we wszystkich możliwych
    kierunkach, bo przypomnę RAZ JESZCZE - wątek dotyczy motocyklowego wyjazdu
    do Hiszpanii. Pogadaj z Arnim o dygresjach.

    > Ja natomiast zauważyłem rozwiązanie z Twojej strony: "wyluzujcie" :)

    A co mam ludziom zaproponować, którzy sami nie chcą rozwiązać problemu?
    Myślisz, że był choć jeden mail, informacja od użytkowników precli do
    redakcji że jest problem z userami? Nie było ani jednego. Gdybym ja chciał
    rozwiązać problemy jaki rzekomo tutaj niszczy Wasze życie
    towarzysko-netykietow, to PIERWSZE co bym zrobił aby rozwiązać problem, to
    wysłałbym do redakcji maila treści mniej więcej: "Słuchajcie, wasze orły
    robią nam tutaj niezły pierdolnik, może moglibyście pomóc nam w
    zapanowaniu nad tą oborą". Wtedy można coś pomóc, coś poradzić. Ale
    powtórzę - nie było ani jednego sygnału ze strony precli że chcą
    jakiejkolwiek pomocy. Dlatego prosty wniosek jest taki, że precle tak na
    prawdę nie potrzebują pomocy;) No bo to tak, jakby iść do dentysty,
    domagać się ogarnięcia chorego zęba, a potem nie otwierać gęby...

    > (...)

    > Skoro w stopce każdego posta jest reklama serwisu z którego został
    > wysłany, to oznaczaj też w temacie każdego postu "[scigacz]" i kto
    > będzie chciał, ten sobie odfiltruje. Proste i skuteczne.

    Dobra. Jak wprowadzisz taki sam nakaz w przypadku korzystania z Onetu,
    Opery, itd,, gdy obok tego wprowadzisz zakaz wrzucania linków do stron
    www, chwalenia się w nich jaki to ma się złom w garażu - wtedy możemy
    pomyśleć o prostym i skutecznym rozwiązaniu o jakim piszesz;) Stary,
    myślisz trochę, czy nie?