eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-16 07:51:28
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PawelK vel Pablonapisal

    > Zapewne z tego powodu ca. co trzeci post przechodzący przez Wasz
    > czytnik łamie netykietę.

    No to może ktoś mi w końcu odpowie na pytanie: ile jest tych postów? W
    przeliczeniu na dzień, miesiąc, tydzień? Bo nikt nawet nie jest w stanie
    określić skalę problemu, a tak wo góle to moim zdaniem co trzeci post to
    nawet wrzucany tutaj nie z czytnika Ścigacza łamie netykietę...

    > Żeby nie było, że stoję po jakiejś stronie, podczytuję sobie grupę od
    > pewnie ze dwóch miesięcy i nie identyfikuję się z nią, bo
    > za krótko tu jestem.

    No widzisz, a ją podczytuję od paru ładnych lat, więc tłumacz mi więcej o
    netykiecie.

    > bzdura.

    No co mam Ci powiedzieć? Każdy ma swoje poczucie estetyki i własną
    opinię... Jak lubisz to jeździj.

    > Ta znaczy Ci spod Maka nie lubią się ze stunterami a precli to
    > nienawidzą?

    Nie manipuluj, nigdzie nie pisałem o nienawiści, tylko o animozjach.