eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-15 22:32:48
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mastinapisal

    > czy na forum Ĺ&#65533;cigacz.pl jest informacja o tym, Ĺźe wpisy idÄ&#65533;
    na news://
    > p;.rec.motocykle ? czy uĹźytkownicy "foruma" sÄ&#65533; poinformowani co to
    jest
    > Usenet. IMHO nie. WiÄ&#65533;c "wĹ&#65533;aĹ&#65533;ciciel"
    Ĺ&#65533;cigacz.pl czyli Ty Lovtza masz
    > problem. I to Ty odpowiadasz za wszystko co przepĹ&#65533;ywa przez Twoje
    forum
    > na usenet.

    Na prawdę masz dziwne wyobrażenie o świecie w jakim żyjesz. Czytnik grup
    dyskusyjnych (konkretnie tej jednej, pl.rec.motocykle) adresowany jest do
    osób, które wiedzą co to jest i jak z niego korzystać. Dlatego nie ma
    specjalnych wyjaśnień.

    Nawet gdyby były takie wyjaśnienia - nie opanowałyby tych, którzy chcą
    przyburaczyć. Dowód? Na każdym forum są regulaminy i informacje jak z nich
    korzystać. I co? Wszędzie są aniołki. Przykładem tego, że decyduje
    "czynnik ludzki", a nie zabezpieczenia czy wyjaśnienia są chociażby
    precle, gdzie też trafiają się chamy i buraki, mimo, że wiedzą jak
    korzystać z Usnetu. No chyba, że chcesz mnie przekonać, że taki Ivam czy
    Grzygol nie mają pojęcia gdzie i co piszą...

    Co do odpowiedzialności. Twoje stwierdzenie jest absurdalne. Na każdym
    forum, (w tym także w usnecie) dostawca narzędzia nie odpowiada za
    zamieszczane za jego pomocą treści! Gdyby tak było Onet, Interia, czy inni
    operatorzy for internetowych nie wychodziliby by z sądu będąc oskarżonymi
    o głupotę swoich userów. Przytoczę przykład np. z Gazeta.pl z którego
    korzysta część użytkowników pl.rec.motocykle. Pod forum stoi ja wół:

    "Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za
    treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby
    zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra
    osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub
    cywilną. Regulamin."

    Wiem, że się powtarzam, ale wyluzujcie w końcu ;)

    Pozdrawiam,
    Mariusz