eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-16 08:43:59
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Niewiarowskinapisal

    > I petycje koniecznie!
    > I w zalaczniku foty na koniu w samych kombojkach

    Petycja? Nie, to za oficjalne, zresztą jak zbierałbyś podpisy? Mail
    wystarczyłby. Zdziwiłbyś się ile rzeczy można dziś załatwić przy
    wykorzystaniu poczty elektronicznej...

    > Czyli masz w dupie i tyle, nie chcesz niczego zalatwic, mowisz ze jest
    > zajebiscie. Czyli to co pisalem sporo wczesniej, ogladalnosc i kasa. Po
    > dobroci nichuja, bo przeciez skoro nima problyma to nikt by sikaczowcow
    > po tagu nie filtrowal.

    Jakbym miał w dupie, to nie wdawałbym się w tą dyskusję (teraz to chyba
    już dyskusja, miesiąca, ale coś mi mówi, że idziemy na rekord:)). Choć
    pisałęm to już w innych postarach powtórzę:
    - nie ma z czytnika precli kasy, ani oglądalności. Widocznie macie (a
    przynajmniej niektózy) o sobie zbyt "bogate" mniemanie.
    - po jakiej dobroci? Jakbyś powiedział "po chamstwie i buractwie", to może
    bym się zgodził w kontekście tej dyskusji
    - ciągle nie wiem jaka jest skala problemu. Może Ty mnie oświecisz ile
    jest tych niedobrych postów?

    Jedyne rozwiązanie które by wielu zadowoliło to odnoszę wrażenie
    odłączenie czytnika, ale na to się nie zanosi z powodów o których pisałem
    w postach powyżej.

    > PS. a wlasciciela grup pl.* chociaz pytaliscie o zgode ?

    Pytał go Onet, Gazeta i wielu innych?