eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
  • Data: 2010-12-14 14:23:50
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: Miszel <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wetne sie w te burze, bo mam nieodparte wrazenie ze, koledzy,
    powariowaliscie...
    Ja tu sobie glownie czytam posty ktore akurat mnie interesuja. Rzadko, ale
    od razu w duzych ilosciach. To samo na scigaczu, czy tez na innych grupach
    moto. Prawie w ogole sam nie pisze, bo nie mam interesu. Czyli jestem w
    pewnym sensie czlowiekiem z zewnatrz, "milczaca wiekszoscia".

    I, koledzy, musze powiedziec ze wygladacie jakby was POJEBALO.

    Jeden gosc zaklada watek i zaprasza na calkiem fajny wyjazd. OK. Na to
    drugi gosc (a dotad kojarzylem Arniego z calkiem sensownych postow) pluje
    na niego za jakies wydumane straszne przewiny. Te winy mnie, czytaczowi, a
    wiec jak najbardziej uzytkownikowi obu "grup", totalnie zwisaja. Niech
    sobie jedni linkuja do drugich, drudzy do jednych, niech ktos tam zarabia.
    Poziom szczeniactwa i glupoty jest podobny i nie zmieni sie po
    "odlinkowaniu"! W ogole mi to NIE PRZESZKADZA! mam swoj rozum i korzystam
    z tego co mnie interesuje! Reszte sam filtruje.

    Lovtza - sam piszesz ze madry ustepuje glupszemu. To do cholery ustap mu!
    Przynajmniej jeden user (czyli ja) pomysli ze rzeczywiscie jestes
    madrzejszy od tamtego. Choc musze przyznac ze argumenty sa raczej po
    twojej stronie. Bo Arni nie ma zadnych.
    Arni - nie znamy sie (Lovtzy tez nie znam), ale tak jak pisalem kojarze
    cie jako sensownego goscia. Ale teraz masz gorszy okres. Rozumiem,
    zima.....
    Zdrowko dla wszystkich,
    Miszel (na Czarnym Lądzie)