eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (by3o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
  • Data: 2010-12-14 17:37:01
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by3o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miszel" <a...@d...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@m...izoo.
    krakow.pl...
    > Ja tu sobie glownie czytam posty ktore akurat mnie interesuja. Rzadko, ale
    > od razu w duzych ilosciach.

    Chyba bez zrozumienia - ot tylko przegladasz, tak jak poranna prase
    przegladaja w TV.

    > Jeden gosc zaklada watek i zaprasza na calkiem fajny wyjazd. OK. Na to
    > drugi gosc (a dotad kojarzylem Arniego z calkiem sensownych postow) pluje
    > na niego za jakies wydumane straszne przewiny. Te winy mnie, czytaczowi, a
    > wiec jak najbardziej uzytkownikowi obu "grup", totalnie zwisaja.

    Chyba od niedawna czytasz. Teraz liczba watkow zakladanych przez
    czytaczy/pisarzy sikacza jest juz mocno ograniczona. Przed wprowadzeniem
    kasownika postow z sikacza byla prawdziwa epidemia. A najgorsze jest to, ze
    dopiero w polowie posta czlowiek sie lapal na tym, ze nie ma sensu czytac
    dalej.

    > Lovtza - sam piszesz ze madry ustepuje glupszemu.

    A pamietasz jak Lovtza pytal sie na preclu jak poprawic serwis scigacz.pl?
    Co ludzie chcieliby czytac w recenzjach? Pamietasz poczatki scigacza? Tamto
    bylo dobre i dla motocyklistow, a teraz jest poziom podobny do "swiata
    motocykli" - zero merytoryki, za to duzo bajerkow dla dzieciakow,
    obowiazkowe filmiki i sponsorowane aktykuly, kompletnie oderwane od
    rzeczywistosci.

    > Arni - nie znamy sie (Lovtzy tez nie znam), ale tak jak pisalem kojarze
    > cie jako sensownego goscia. Ale teraz masz gorszy okres. Rozumiem,
    > zima.....

    Arni postapil tak jak ja podczas dyskusji z niejakim mustafa. Zlamal zasade,
    ze z glupim sie nie dyskutuje. Najgorsze jest to, ze jak ktos zlapie madrego
    w polowie dyskusji z glupim, to ciezko mu ocenic ktory jest ktory, bo to ten
    madrzejszy dopasowywuje sie do poziom glupszego, a nie odwrotnie.

    Przeczytaj calosc, uzyj googla zeby sprawdzic archiwalne watki o sikaczu, a
    potem - jak masz troche oleju w glowie - ulozy Ci sie wszystko w ladna
    calosc i na 99% zmienisz zdanie.

    --
    pzdr:
    Ivam