  • Data: 2010-12-14 18:05:07
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Miszel <m...@i...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 17:18, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:
    > nie mam zamiaru sie tłumaczyc bo o miernocie scigaczowego foruma bylo tu
    > nie raz. Juz nawet powiedzonka o tym bywały wiec widac, ze czytasz
    > bardzo wybiórczo. Google bardzo dobrze to pomietają wiec jak ktos
    > ciekawy to bez trudu znajdzie.

    Masz racje, czytam bardzo wybiorczo - przeciez mowilem! Roznych
    glupot jest tu tyle, ze mus czytac wybiorczo. Ale co linkowanie ma do
    tego?? Razem, czy osobno odsetek glupawych maili bedzie podobny. Z
    tego co obserwuje zarowno precel jak i scigacz sa sprofilowane na
    podobnych uzytkownikow, wiec takie wojny i pogarda pomiedzy nimi sa po
    prostu smieszne. Sa fora gdzie takie cos jest po prostu nie do
    pomyslenia - np. na forum afrykanskim czy 'transalpejskim' nigdy nie
    spotkalem sie z glupim postem. Co najwyzej z jakas niezrecznoscia,
    zaraz zreszta wyjasniana i przepraszana. No, ale to sa naprawde waskie
    grupy ludzi. Tutaj jest mlodych od groma, wiec i glupstw sporo. To
    jest normalne - dorosna, to zmadrzeja. Wisly kijem nie zawrocisz.
    Jeszcze raz: dla mnie, zwyklego czytacza z zewnatrz, bez znajomosci
    calej zawilej waszej historii oba fora: precel
    i scigacz sa bardzo podobne. Co do ilosci smieci rowniez...

    > to znaczy ze nie przeczytałes po prostu moich zarzutów. Postawiłem
    > konkretne _merytoryczne_ pytania i odpowiedz na nie jest żadna.
    > Uzasadniłem dlaczego sie wciałem w ten watek - zro ustosunkowania sie,
    > uzasadnilem dlaczego mi sie nie podoba bramkowanie - żałosna analiza
    > psychospołeczna w odpowiedzi. zero merytoryki. A ja bym sie chetnie
    > dowiedział, dlaczego szacowne forum scigacz.pl tak kurczowo trzyma sie
    > precla ktorego obsmiewa ? nie dowiemy sie. Na ten temat było wiele

    Po pierwsze wciales sie w watek ktory traktowal o czym innym. To samo
    w sobie jest wkurzajace i jako takie budzi reakcje.
    Przeczytalem twoje zarzuty i ich nie rozumiem. Precel obsmiewa
    scigacza, bo scigacz obsmiewa precla. Chlopcy z jednej strony ulicy
    obsmiewaja chlopcow z drugiej strony i kloca sie ktora strona jest
    ladniejsza i gdzie wiecej tynku odlazi ze scian. A miasto jest
    duuuuze..... Dlatego wygladacie jakby was pojebalo.
    Nie, kurna, nie rozumiem was.

    Ale i tak zdrowko zarowno dla Arniego jak i Lovtzy!
    Miszel (na Czarnym Lądzie)