  • Data: 2010-12-23 08:06:39
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-12-23, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Bo to żadna szkoła, tylko małpie wyuczenie się przeciskania motocyklem
    > między słupkami.

    Zasadnicze pytanie - byles? Bo widzisz, gdybys uczestniczyl w takim
    szkoleniu to bys wiedzial ze nie wyglada to w sposob "macie plac i jezdzijcie".
    Tylko instruktorzy przekazuja sporo teori ktora wlasnie poprzez zastosowanie
    jej pozwala przejechac ten plac bezblednie, dowolnym motocyklem czy to CBR 125,
    BMW K1200LT czy GSX-R 1000. Ale skoro dla ciebie manewrowanie motocyklem po
    placu jest bezsensu to o czym my tutaj rozmawiamy.

    Druga sprawa ktora pokazuje jak malo wiesz o tym szkoleniu to to, iz skladalo
    sie z dwoch czesci - jazda po placu i szybka jazda po torze.

    BTW. Bylem ja, byl Tytus i bylo pare innych osob stad. Wszyscy wyszli
    zadowoleni i z dobrymi opiniami. Ale przeciez ci wszyscy gowno znaja sie na
    jezdzie motocyklem i nawet niezorientowali sie ze policjanci cisna im kit.
    Widocznie prawo do ocen szkol jazdy ma jedynie sam najwyzszy redaktor
    scigacz.pl.

    > Użycie hamulca w zakręcie w zależności od konstrukcji pojazdu może
    > prowadzić do większej, lub większej tendencji do podnoszenia pojazdu. Ale
    > to nie oznacza automatycznie zmiany toru jazdy. Efekt podnoszenia można
    > wykorzystać do zmiany toru jazdy, np. do ominięcia przeszkody. Można też
    > hamować w zakręcie bez zmiany toru jazdy, trzeba tylko wiedzieć jak to
    > robić. A publikacje? Zajrzyj do pierwszego sklepu z książkami
    > motocyklowymi. Jest tego pełno.

    Chlopie ale nie pieprz glupot w stylu "se poszukaj, jest tego pelno". Wdales
    sie w dyskusje, wysunales jakas teze wiec teraz ja przed wszystkimi ladnie
    udowodnij. A nie najpierw piszesz o czyms, ktos pyta w jaki sposob to sie
    dzieje a ty odpowiadasz "sobie poszukaj".

    > To jak długo jeździsz na motocyklu nie ma znaczenia dla techniki jazdy. Ma
    > jedynie wpływ na doświadczenie za kierownicą i zdolność przewidywania tego
    > co stanie się na drodze.

    Napisales to samo co napisal Tytus wyzej.

    > No ale jak ma ci to pokazać? To jakbyś mnie zapytał "To jak mam zostać
    > dentystą?". Ano trzeba skończyć studia medyczne. Nie ma prostych dróg. Do
    > książek polecam zajrzeć, aby wyleczyć się z hamowań pulsacyjnych i
    > prostowania rąk. Aby się nauczyć jeździć, trzeba iść do trenera, szkoły.
    > Chcesz się dowiedzieć coś więcej? Zapraszam na prv ;) Bo tego akurat nie
    > pozwolę zbezcześcić obrzucaniem się kupami....

    Za to inne szkoly juz mozna obrzucac kupami?

    > Masz rację, choć pozwolę sobie na uwagę, że ja zawsze w reakcji personalne
    > wycieczki. Zresztą, z prawdziwym ubolewaniem obserwuję, że siła argumentu
    > jest tutaj niewielka, dlatego też z niektórymi już nie rozmawiam na
    > argumenty....

    Oczywiscie, argumenty dyskretnie wycinasz z cytatow a czego juz sie nie da
    kwitujesz glupim tekstem i usmieszkiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200