  • 1. Data: 2010-10-19 18:17:48
    Temat: Oferta n-TV
    Od: Alpines <alpines#@wpowietrzu.dwa.pl>

    Witam
    Może ktos z szanownych grupowiczów ostatnio przedłużał umowe z n-ką ?
    Proponują coś ciekawego?

  • 2. Data: 2010-10-19 22:18:12
    Temat: Re: Oferta n-TV
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 19-10-2010 20:17, Alpines pisze:
    > Witam
    > Może ktos z szanownych grupowiczów ostatnio przedłużał umowe z n-ką ?
    > Proponują coś ciekawego?

    ja w sierpniu. umowa na 13 mcy, 99 pln za wszystkie pakiety z nfilamami
    i hbo.

  • 3. Data: 2010-10-20 18:37:48
    Od: Alpines <alpines#@wpowietrzu.dwa.pl>

    W dniu 2010-10-20 00:18, Wampir Energetyczny pisze:

    > ja w sierpniu. umowa na 13 mcy, 99 pln za wszystkie pakiety z nfilamami
    > i hbo.

    czyli gorzej niż jakbyś zaczynał od nowa bo na stronie maja info że
    wszystkie pakiety za 54 PLN.

  • 4. Data: 2010-10-20 19:34:41
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 20-10-2010 20:37, Alpines pisze:

    > czyli gorzej niż jakbyś zaczynał od nowa bo na stronie maja info że
    > wszystkie pakiety za 54 PLN.

    faktycznie, tylko przeczytaj warunki promocji ze zrozumieniem bo pozniej
    bedziesz sie czul oszukany.

  • 5. Data: 2010-10-21 05:30:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-20 20:37, Alpines pisze:

    > czyli gorzej niż jakbyś zaczynał od nowa bo na stronie maja info że
    > wszystkie pakiety za 54 PLN.

    wszystkie pakiety tematyczne to podstawa. nie ma rozdzielania.
    cena się zmienia tylko przy dobieraniu pakietów dodatkowych
    - nfilm
    -hbo
    -cinemax
    -vod

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 6. Data: 2010-10-21 08:03:42
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-10-2010 o 20:37:48 Alpines <alpines#@wpowietrzu.dwa.pl> napisał(a):

    > czyli gorzej niż jakbyś zaczynał od nowa bo na stronie maja info że
    > wszystkie pakiety za 54 PLN.

    Z nFilmami i HBO 78. Plus aktywacja. Jednak to wciąż mniej niz 99. Przy
    przedłużaniu za 99 można podobno mieć wszystkie pakiety i opcje. Natomiast
    za same pakiety + nFilm + HBO jest 68 (wiem bo tak mam).

    --
    SW3
    ----

  • 7. Data: 2010-10-21 08:17:52
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 21-10-2010 10:03, SW3 pisze:

    > Z nFilmami i HBO 78. Plus aktywacja. Jednak to wciąż mniej niz 99. Przy
    > przedłużaniu za 99 można podobno mieć wszystkie pakiety i opcje.
    > Natomiast za same pakiety + nFilm + HBO jest 68 (wiem bo tak mam).

    no wiec wlasnie. nie mam tylko pilota dla dzieci i tunera dvb-t. jednego
    i drugiego nie potrzebuje. no i umowa jest na 13 mcy a nie na 24.

  • 8. Data: 2010-10-21 08:42:30
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 21-10-2010 o 10:17:52 Wampir Energetyczny
    <a...@g...pl> napisał(a):

    > no wiec wlasnie. nie mam tylko pilota dla dzieci i tunera dvb-t. jednego
    > i drugiego nie potrzebuje.

    Ale przepłacasz! Chyba, że coś niedokładnie opisałeś bo nie chce mi się
    wierzyć, żeby aż tak niekorzystną ofertę proponowali (może masz jeszcze
    Filmbox, Cinemax, PictureBox, VOD Seriale tylko nie napisałeś). Ja za to
    samo (pakiety tematyczne + nFilm + HBO) płacę 68 a nie 99.

    > no i umowa jest na 13 mcy a nie na 24.

    A to akurat mz wada a nie zaleta. Dłuższa umowa to dłuższa gwarancja
    stałej ceny.

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2010-10-21 10:36:37
    Od: "na przykład: \"Michał Wołodyjowski\"" <a...@t...pl>

    W dniu 21-10-2010 10:42, SW3 pisze:

> [...]
    > Filmbox, Cinemax, PictureBox, VOD Seriale tylko nie napisałeś). Ja za to
    > samo (pakiety tematyczne + nFilm + HBO) płacę 68 a nie 99.

    no oczywiscie ze mam. tyle ze VOD albo picturebox byl chyba za tzw
    darmo, ale i tak z tego nie korzystam.

    > A to akurat mz wada a nie zaleta. Dłuższa umowa to dłuższa gwarancja
    > stałej ceny.

    nie lubie dlugich umow. zobaczymy jak sie sytuacja rozwinie i czy
    poprostu nie wezme c+

  • 10. Data: 2010-10-21 16:47:49
    Od: Alpines <alpines#@wpowietrzu.dwa.pl>

    no i zaproponowali
    za 68 pln wszystkie pakiety plus n HD, HBO i na 14 miesięcy.