    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Oferta n-TV
    Date: Thu, 21 Oct 2010 10:42:30 +0200
    From: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 21-10-2010 o 10:17:52 Wampir Energetyczny
    <a...@g...pl> napisał(a):

    > no wiec wlasnie. nie mam tylko pilota dla dzieci i tunera dvb-t. jednego
    > i drugiego nie potrzebuje.

    Ale przepłacasz! Chyba, że coś niedokładnie opisałeś bo nie chce mi się
    wierzyć, żeby aż tak niekorzystną ofertę proponowali (może masz jeszcze
    Filmbox, Cinemax, PictureBox, VOD Seriale tylko nie napisałeś). Ja za to
    samo (pakiety tematyczne + nFilm + HBO) płacę 68 a nie 99.

    > no i umowa jest na 13 mcy a nie na 24.

    A to akurat mz wada a nie zaleta. Dłuższa umowa to dłuższa gwarancja
    stałej ceny.

    --
    SW3
    ----