  • 1. Data: 2010-03-29 08:40:58
    Temat: Odzyskanie środków z abonamentu w Erze
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam, posiadam 10 telefonów w erze w abonamencie Pakiet Biznes, na którym jest
    miesięcznie 290pln do wydania. Jak zrobić, żeby odzyskać pieniądze z pakietu,
    nie dzwoniąc. Telefony leżą i nikt z nich nie korzysta. Dodam, że sprzedaż
    doładowań odpada, ponieważ nie ma takiej opcji w tym abonamencie.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-03-29 09:50:53
    Temat: Re: Odzyskanie środków z abonamentu w Erze
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > sprzedaż doładowań odpada, ponieważ nie ma takiej opcji w tym abonamencie.

    http://sms2cash.pl/
    a z ciekawosci: wszystkie czekaja do konca umowy, a Ty korzystasz z pleja ?

  • 3. Data: 2010-03-29 09:58:37
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > http://sms2cash.pl/
    > a z ciekawosci: wszystkie czekaja do konca umowy, a Ty korzystasz z pleja ?

    Mamy w firmie kilka telefonów, z których korzystamy w tym samym abonamencie,
    lecz po latach współpracy, ERA dała promocję, taką trochę dziwną, bo dobre
    telefony w abonamencie za 60pln mają 290pln do wykorzystania. (holding, 70%
    upustu na abonament)
    No to jak można było nie wziąć 10 telefonów, skoro były w bardzo dobrej cenie i
    sami to zaproponowali. Taki EROWY babol. Są po prostu w plecy.

  • 4. Data: 2010-03-29 09:59:49
    Temat: Re: Odzyskanie ?rodków z abonamentu w Erze
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > http://sms2cash.pl/

    To nie jest żaden przekręt?

  • 5. Data: 2010-03-29 10:09:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    >
    > To nie jest żaden przekręt?

    Jednak strasznie nie opłacalne. :(

  • 6. Data: 2010-03-29 10:52:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 11:50:53 +0200, brum wrote:

    >http://sms2cash.pl/

    Tylko jeden niuans - ma pakiet kwotowy, czy takie SMS zostana
    doliczone do rachunku osobno ?

    >a z ciekawosci: wszystkie czekaja do konca umowy, a Ty korzystasz z pleja ?

    do Playa i Orange da sie przedzwonic :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-03-29 10:55:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Mar 2010 11:58:37 +0200, Tomek wrote:
> [...]
    > No to jak można było nie wziąć 10 telefonów, skoro były w bardzo dobrej cenie i
    >sami to zaproponowali. Taki EROWY babol. Są po prostu w plecy.

    Na razie nie sa - placisz i nie dzwonisz :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-03-29 11:00:53
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Na razie nie sa - placisz i nie dzwonisz :-)

    Są. Dali iPhony po 300pln, które poszły od ręki po 2100, czyli 1800 na telefonie
    na czysto. Abo 24mc x 60pln to 1440pln, więc już jesteśmy 360pln do przodu
    płacąc przez cały okres umowy. Umowa jest od tego miesiąca, więc mam kilka dni
    na wyesemesowanie kwot.

  • 9. Data: 2010-03-29 11:03:17
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > Jednak strasznie nie opłacalne. :(

    Zależy dla kogo. Abonament mam 60pln, do wydzwonienia 290pln, wyślę 9 smsów po
    30,50pln za tę kwotę i dostanę 108 do zwrotu. Czyli na każdym telefonie jestem
    miesięcznie 48pln zarobiony. Na 10-ciu - 480pln. Krzywda? Chyba żadna.

  • 10. Data: 2010-03-29 11:08:09
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > Tylko jeden niuans - ma pakiet kwotowy, czy takie SMS zostana
    > doliczone do rachunku osobno ?

    Ściąga z pakietu.