  • Data: 2011-08-08 10:51:20
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji TU
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-08, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Po pierwsze: -35% za eksploatację! Przecież nowej części nie miałeś w aucie.
    > Po drugie: Ceny ASO, nie są cenami ogólnymi (sklepowymi).

    No bo jak wiadomo owiewki w motocyklu zuzywaja sie z czasem. Rama tez.
    Mnie nie obchodzi ze nowej nie mialem, dostac moge tylko nowa? W
    moim przypadku czesci sa tylko w ASO, nigdzie indziej dostac ich nie
    mozna. Skoro ubezpieczyciel podaje jakies ceny, niech poda sklep gdzie w
    takich cenach je dostane. Jezeli nie to dla mnie te ceny sa wyssane z
    palca i jest to dymanie ludzi w swietle prawa. Kropka.

    > Ubezpieczalnia wycenia tak, że jest dobrze. W każdym przypadku, kto się
    > nie zgadza, ma prawo odwołać się.

    A Ty zapewne jestes likwidatorem albo rzeczoznawca. Nie wycenia tak ze
    jest dobrze, bo gdyby tak robil to biznes im by sie nie oplacal. Wycenia
    maksymalnie niekorzystnie.

    Poza tym smiech mnie ogarnia jezeli chodzi o rzeczoznawcow z TU. Jakim
    prawem czlowiek ktory nazywa owiewke czolowa motocykla oslona kolumny
    kierowniczej nosi miano rzeczoznawca?

    --
    Artur