  • Data: 2009-12-29 07:20:21
    Temat: Re: Odwolali trojpodzail?
    Od: "Kokos" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    >W wojsku był kumpel, madry facet, jak kazali nam rozbierac drogę
    > zapropnował "panowie, poczekajmy, może odwołają". Mądry bo wysoko zaszedł
    > ;)

    o, to tak jak Andrzej Lepper..?

    > Czy odwołali trójpodział? Oglądalem z dziećmy "Antka" wb B.Prusa, dość
    > stary polski cz-b film. Kompozycji (również fotograficznej) to mozna się z
    > niego uczyć. Co ujęcie to klasyka, (i żadnego kamerzysty z ADHD nie
    > było...)
    >
    > Z drugiej strony wlazłem (nie bardzo wiem po co) na plfoto, portrety
    > "slicznie" w środek kadrowane i nosek tam, gdzie pole Autofocusa.
    >
    > ja rozumiem, artysta ma znać zasady i może (niektórzy mówią powinien) je
    > naruszać. Choć tu nie mam przekonania co do pierwszego ...

    trójpodział to nie jest jedna jedyna swięta zasda której należy się trzymać,
    zwłaszcza gdy masz samą twarz na zdjęciu...
    on ma zastosowanie gdy jest wiecej planów niż jeden, a jak masz gębę i
    jednolite rozmyte tło masz jeden nudny plan i trójpodział tu nijak nie
    pasuje
    poza tym, kto ci karze wierzyć ze to co jest na plfoto, jest ważniejsze niż
    stare zasady?:)